28 Mart 2015 Cumartesi

YEŞİL BLUZUM BİTTİ

Merhaba Sevgili Arkadaşlar. Daha önce burada yayınladığım yeşil krep kumaştan dikmek istediğim bluzumu bitirdim. Yine o güzel 2013/7 130 nolu retro bluz kalıbını kullandım. Öyle sorunsuz bir kalıp ki dikmelere doyamıyorum.


Kalıbı kumaşa yerleştirirken ön ortasında 6 cm fazlalık verdim. Ortada bir dikiş geçip, ütüsünü yaptım. Böylece önde bir pili oluştu.



Kollar yine truvakar kol. Krep kumaş çok rahat dikilen bir kumaş. Ütüleme sorunu yok. Ütülendikten sonra öyle hemen buruşmuyor. Dökümü de çok hoş oluyor. Makinada normal ayakla ve normal dikişle 14 nolu iğneyle rahatça dikebilirsiniz.


Deri pantolonumla kombinledik.



Küpe ve yüzüğümde aynı renk yeşilden oluşuyor. Kızımla birlikte yaptık bugünkü kombinimizi.
Böylece aynı kalıptan uyguladığım ikinci bluzumu da siz değerli arkadaşlarımın beğenilerine  sunmuş bulunmaktayım. Yorum sizden.

SEVGİYLE KALIN. İYİ HAFTA SONLARI...









24 yorum:

  1. Vayyyyy cok hizlisiniz Funda Haniiiimmmmmm:)
    Cok guzel olmus ellerine saglik, yesilin her tonu cok guzel, sanada cok yakismis. Kombinde sahane, ana-kiz iyi is cikarmissiniz. Tebrikler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada öyle bir geliveriyorlar arka arkaya dikiyorum. Beğendiğiniz için teşekkür ederim. Kızım kokoş anlar böyle şeylerden. Sevgilerimle.

      Sil
  2. Yeşil çok yakışmış, güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  3. rengine de modeline de bayıldım canım ellerine sağlık,çok yakışmış
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Esmacığım, çok öptüm.

      Sil
  4. Rengini,sadeliğini çok beğendim,Funda senden dikme enerjisi istiyorum,plan yaptım ama başlayamıyorum,günlerin uzaması belki enerji verir,sınavların da okunması lazım..İş çok..İyi günlerde giy,sıradakini merakla bekliyorum ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam işiniz başınızdan aşmış, siz hepsinin üstesinden gelirsiniz evelallah. Zaten plan yapıldıktan sonra o dikiş bitmiş sayılır. Şu sınav zamanı bir geçsin sizi durdurabilene aşk olsun. Bende sizin projelerinizi merakla bekliyorum. Sağlıklı güzel, bol enerjili günler diliyorum. Kocaman öpüyorum.

      Sil
  5. Çok güzel olmuş ve sizede çok yakışmış. Güle güle kullanın. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, güzel yorumunuz için. Sevgiler.

      Sil
  6. ben hem modele hem rengine hem kumaşa hem de size bayıldım :)) Maşallah çok yakışmış bir sizi bir de Nilgün arkadaşımı nazar edicem korkuyorum. Ellerinize sağlık muhteşem görünüyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende size bayıldım, ne güzel yorum yapıyorsunuz. Sizin gibi güzel insanların nazarı deymez. Sevgilerimle.

      Sil
  7. hem harıka olmus hemde cokk yakısmıs elıne saglıkkk

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ediyorum, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Funda hanım çok şık olmuş ,yeşil kesinlikle sizin renginiz ellerinize sağlık. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sevgi hanım, yeşilin her tonunu severim. Fıstık yeşili hariç. Sevgilerimle.

      Sil
  10. Krep kumaş çok asil ve sizin asaletinizle de birleşince tam olmuş. Hem renge de bayıldım. O truvakar kol demeyi bilmezdim ben sizden de öğrendik. En sevdiğim kol modelidir. Çok yakışmış. İnanın hazır çok lüks bir mağazadan alınmış gibi duruyor. Yine harikalar yaratmışsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bakan gözlerinize, sıcacık yüreğinize sağlık. Beğeniniz, güzel iltifatınız için çok teşekkür ederim. Hep birlikte nice güzel projeler yaratmaya diyorum. Sevgilerimle.

      Sil
    2. Güzel bakan gözlerinize, sıcacık yüreğinize sağlık. Beğeniniz, güzel iltifatınız için çok teşekkür ederim. Hep birlikte nice güzel projeler yaratmaya diyorum. Sevgilerimle.

      Sil
  11. Bahar yeşili :) Ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharla birlikte bütün renkleri kullanmak istiyorum Begüm hanım. Kışın puslu sisli koyu rengine karşılık cıvıl cıvıl renkler. Sevgilerimle.

      Sil
  12. Rengi de modeli de çok güzel olmuş, size de çok yakışmış.Modelin dergideki numarasını kaydettim. Böyle sorunsuz denilen kalıpları not alıyorum,sonra işime yarıyor. Güle güle giyin... Dikiş açıklamaları da çok iyi oluyor.Ayşe

    YanıtlaSil
  13. Funda hanım temmuz 2014 burdasında 130 nolu bluz kalıbını bulamadım..Acaba başka bi sayıda mı bu güzel kalıp?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özür dilerim Temmuz 2013 130 nolu model olacak. Ben 2014 yazmışım şimdi düzeltiyorum. Yalnız bu kalıbı kumaşa yerleştirirken ön ortadan pili payını kendiniz veriyorsunuz.

      Sil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.