30 Mart 2015 Pazartesi

SİYAH YARASA KOLLU BLUZUM

 Güneşli ve sıcacık bir İstanbuldan  merhabalar. Güzel bir haftaya başlamak umuduyla. Hafta sonumuz yoğun geçti. Kızımın klüp maçı, misafir, alışveriş,akraba ziyareti ve aralarda dikiş.


Yarasa kollu bluzumu evdeki bluzumdan kalıp çıkararak diktim. Yarasa kollu modelleri çok seviyorum.




Kumaşımın kendinden kabartmalı bir dokusu  ve hafif simleri var. Kollarına olmazsa olmazım deri görünümlü jarse kullandım. 
                     


Siyah kot pantolonum ve spor ayakkabılarımla kombinledim. Kolyelerimin arasında eşimin askerlik künyeside var. Ne yaparsan o moda oluyor hesabı birde asker künyesi taktım. Deli kız gibi bol bol kolye takmayı bazen uçuk olmayı seviyorum galiba. Yaşımın kadını olamıyorum 😉


         Güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle.















15 yorum:

  1. kombin de süper, sen de süpersin tatlım

    YanıtlaSil
  2. facebook yetmedi burdan da yazayım tam çatlayım :) çok güzel olmuş elinize sağlık :)
    takıp takıştırınca çılgın bir görünüm olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kerime hanım bugün beni çok güldürdünüz. Sizde hep gülün inşallah. Her zaman beklerim,çok tatlısınız.

      Sil
  3. Yaşınızda ne varmış genç bayan :)) kemerli halini çok çok beğendim, kol detayını çok beğendim çok güzel olmuş ellerine sağlık ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam seviyorum sizi vallahi. Çok teşekkür ederim. Koltuklarım kabardı. Güzel yorumlarınızla moral kaynağım oluyorsunuz. Sevgilerimle.

      Sil
  4. Ben de seviyorum yarasa kollu modelleri, çok hoş olmuş elinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Rumeysa hanımcığım. Dikişide kolay şipşak bitiveriyor.

      Sil
  5. Ooo o seri üretime geçmişsiniz.Bu ne hız. Maşallah. Yine bluzun uz sizi anlatıyor deri detaylarıyla. Çok hoş. Aman yaşınızın kadını hiç olmayın zaten. Ben de siz gibiyim. Bu yüzden sizi çok seviyorum.Oradan enerjinizi hissediyorum. Güle güle giyin. Öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar bir hamaratlığım üzerimde. Dikiş perilerim iş başında. Hep böyle devam eder inşallah. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sanırım karşılıklı enerji alış verişi yapıyoruz. 80 yaşınada gelsem bakımlı kokoş süslü bir nine olmak istiyorum. Sevgiyle kalın.

      Sil
  6. Yine harika bir bluz olmuş. Deri detayını çok beğendim. Kemerli olarak kullanımını bende daha çok sevdim. Güzel hatun ne takarsan çok yakışıyor. Dikiş aşkın, sevgi dolu yüreğin, gülen yüzün daim olsun sevgili arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem hanımcım ne güzel dilekler bunlar, ne güzel bir insansınız. Sizinde sıcacık yüreğiniz daim olsun. Özletmeyin kendinizi. Sevgilerimle

      Sil
  7. Yaş kaçtı Funda hanım,25 miydi??

    YanıtlaSil
  8. Ayyy ben buradan size koooocaman öpücüklerimi göndermek istiyorum. Ne kadar tatlısınız. Keşke öyle olsa, keşke zamanı geri almak mümkün olsa. Sız o rakamın üzerine bir 20 daha ekleyin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  9. Ayyy ben buradan size koooocaman öpücüklerimi göndermek istiyorum. Ne kadar tatlısınız. Keşke öyle olsa, keşke zamanı geri almak mümkün olsa. Sız o rakamın üzerine bir 20 daha ekleyin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.