22 Mart 2015 Pazar

NELER DİKECEĞİM İNŞALLAH? :)))

Merhabalar Sevgili Arkadaşlarım, Ben Funda yada nam-ı diğer Karabatak. Bir görünüp bir kaybolunca kendime bu lakabı layık gördüm. Malum kızımın maçları, antrenmanları bundan sonra galiba biraz böyle görünüp kaybolacağım. Çocukların spor faaliyetleri çok güzel ama henüz 12 yaşında olan kızımın bana ihtiyacı olduğu için bende mecburen peşindeyim. Bloğumdan, sizlerden, makinemden güzel kumaşlarımdan ayrı kaldığım sürece hepiniz burnumda tüttünüz. Yeni modellerin hayallerini kurdum durdum. Bugün hava çok güzel, bahar kapımızı çalar gibi yapınca bütün renkli kumaşlarımı topladım ve baharlık bluzlar dikmeliyim dedim.



Bu kumaşcıklarımla değişik modelde bluzlar dikeceğim inşallah.


Siyah ince triko kumaşımla yarasa kollu, kot yada taytla giyebileceğim rahat bir bluz dikmek istiyorum. Ön bedene  fotoğrafta görülen ve pazardan 1 TL ye aldığım kaplan aplikesine ilave edceğim.




Bu yeşil krep kumaşımla daha önce burada yayınladığım mavi reglan kollu bluzu tekrar dikmek istiyorum. Çok rahat kullandığım bir parça.




Bu tatlı turuncu ince trikoyla yine dökümlü birşeyler düşünüyorum.




Buradaki içinde simler olan siyah triko kumaşla önde, göğsün üst kısmında ve kollarda enine kesikleri olan ve o kesiklerin çevresini gümüş rengi biye ile temizleyeceğim bir bluz düşünüyorum. Bakalım nasıl olacak?
Beyaz kumaşımla önde pilileri olan bir model düşünüyorum. Mavi esnek koton kumaşla ne yapacağıma henüz karar vermedim. Fikrim son anda değişmezse planlarım bunlar. Yaz gelsin çiçekli, böcekli kumaşlardan elbiseler, uçuş uçuş etekler, güzel rengarenk pantolonlar, tiril tiril bluzlar dikelim. LÜTFENNNNN!!!!!



BLOĞUMDAN VE SİZLERDEN UZUN SÜRE AYRI KALMAMAK UMUDUYLA
GÜZEL GÜNLER SİZLERİN OLSUN.
                                                                   SEVGİLERİMLE...

15 yorum:

  1. Kizinizin basarisini cok tebrik ediyorum, devamini diliyorum :) Ayrica bu kumaslar renkler basimi dondurdu, dikmeliyim dikmeliyim ben de dikmeliyim , :) Ama son gunlerde bir uyusukluk var bende hava burda hic acmiyor bu ara , ondan galiba ama ben de en kisa zamanda yeni projelere yelken acmaliyim . Seninkileri de en kisamanda bekliyorum . Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim İlknur hanımcığım. Amin diyorum. Daha çiçeklilere, allara, güllere başlamadık. Yaz gelince herhalde makinenin başında yaşayacağız. :) Az kaldı yavaş yavaş silkelenip tam gaz yolumuza devam edeceğimiz günler yakın. Sizide hareketlendirdiğime sevindim. Kızımla ikinci yolculuğumuza kadar biraz hızlı çalışmalıyım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Yaşasınn Funda ve dikişleri geri döndüü..Ne güzel bir sürü dikiş planın var,kolay gelsin diyorum.Çok kaybolmayın lütfen...Benim de var dikiş planlarım ..İlknura da laf atayım burdan :)) Uyuşukluğu bırak ,az kaldı havalar ısınacak,baharda giyeriz diktiklerimizi...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay benim canım hocam sağ olun. İsminizi daha bilmiyorum, bağışlarsanız sevinirim. Bu arada kesinlikle katılıyorum, uyuşukluk yok hemen baharın gelişini karşılamamız lazım. Hatta sizden bir bahar etkinliği düzenlemenizi bekliyorum. Şöyle cıvıl cıvıl bluzlar diksek, ruhumuz hareketlenir hadi toplayın bizi kanatlarınızın altına. Çoooook Sevgilerimle...

      Sil
    2. Hahaha çok hoşsun Funda,canlanalım diyorsun haa :)) Bakıyorum da o kadar az buluzum var kii,buluzcu değilim,buluz yerine beyaz penye seviyorum...Ama elbise olur ,ben de elbise dikeceğim bakalım :))

      Sil
  4. Kizina basarilar diliyorum, Kumaslarinin renkleri cok guzel, aslan aplikene hayran oldum. Hic boyle aplikeye denk gelmedim cuma pazarinda:(
    105 nolu kalibi cikardim bende bugun ve benimde yesil bir krep kumasim var:) Onu dusunerek cikardim kalibi zaten. Ama sen on parcada degisiklik yaptin sanirim cunku onde pli var, ama seninkini daha cok begendim sanirim kopya cekecegim senden:)
    En kisa zamanda hayata gecir projelerini sabirsizlikla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mevlüde hanımcığım. Yine böyle aplikeler bulursam vallahi sizede alırım. Söz. Ben kalıpta mecburen değişiklik yaptım çünkü kumaşım esnek krepti, dökümü azdı o yüzden piliyi iptal ettim. Memnuniyetle kopya veririm. Çabucak bitirmeye çalışıyorum yine yollara düşmeden. Sevgilerimle

      Sil
  5. Yaa evet en sinir oldigum da fotograf icin hava muhalefeti. Azcik isinsa da kat kat giymeyi biraksak artik sikildik. O zaman silkelenip kendime gelecegim. :) sevgiler ikinize de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum lahana gibi sarınıp dolanmaktan fenalık geldi, biraz daha sabır. Sonra gelsin yeni ciciler.

      Sil
  6. Merakla bekliyorum dikilecekleri kızınıza da başarılar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende merak ediyorum nasıl olacaklar? :)) Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim Aycan hanım.

      Sil
  7. Ya ben de bugün artık size bir mesaj atayım dedim. Nerelerde bu nam-ı değer Karabatak hanım dedim:) Merak ettik iyice:) Tahmin ettim kızınızla ilgili sportif destekte olduğunuzu. Ama en güzeli o. Ben de bazen çok kaptırıyorum bloga kendimi, ihmal mi ediyorum onları diye düşünmüyor değilim. Ama benim de kızım bloguma destek. Fotoğrafçım O mesela. Ben ona nihat odabaşı yerine Nilay Odabaşım benim diyorum:)))Pozları o ayarlıyor.Kumaşlar tek renk çok asil. Merakla bekliyoruz ne güzel şeyler çıkacak diye. Ben de bugün elimdeki eteğimi bitirmek üzereyim onu koyucam bloga. Sizi seviyorum. Sevgiler Mrs. Karabatak:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanımcığım ilginiz için çok teşekkür ederim. Hiç çocuklarımı ihmal ediyorum diye düşünmeyin, bence diğer mükemmelliklerinizin yanına anneliğide eklemeliyiz. Bence ihmal mi ediyorum diye düşünmeniz bile ne kadar ilgili bir anne olduğunuzun göstergesi. Küçük hanımın fotoğrafları, poz ayarları mükemmel, profesyonel olmuş küçük yaşta maşallah. Artık bende yavaş yavaş desenli, çicekli kumaşlara kaymak istiyorum, hep tek renk dikiyorum tarzımı yenilemeliyim. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bir insanı sevmek için bir arada olmak gerekmiyormuş, blog dünyasında bunu daha iyi anladım. Başlangıçdan beri kanım size çok kaynadı, pozitif enerjiniz bana yansıdı. Örnek bir insansınız, bende sizi çok seviyorum ve kocamaannnnn öpüyorum. Mrs.Karabataktan sevgilerle :))))

      Sil
    2. Öpüyorum sizi.Gözlerimiz doldurdunuz balığım ya fışkırır hazırdır gözyaşlarım :))) Benim de kanım size fokurdadığı için yeriniz ayrı. Kendinize iyi bakın....

      Sil
  8. Haydi kolay gelsin, dikin de gözlerimiz bayram etsin :)

    YanıtlaSil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.