6 Mart 2015 Cuma

BICIRIK HANIM'IN ELBİSESİ BİTTİ.

Merhabalar Sevgili arkadaşlar. Bu yazımda bahsettiğim 6 aylık ama biraz toparlak bıcırığın elbisesini bitirdim. Bugün annesine teslim ettim.


Kumaşım yumuşacık, ipek gibi esnek bir kadife. Bebeğimiz biraz tombulcana olduğu için (maşallah diyelim nazar deymesin.) 1 yaş çalıştım. Beden, kol boyu, elbise boyu ölçülerini aldım. Burda dergisindeki kız bebek ölçü tablosuna baktığımda 1 yaş yani 80 bedene uydu.

Siyah beyaz yumuşak bir tül aldım ve elbisenin beline, bol büzgü vererek diktim. Yürüyen bir bebek olsaydı altına ayrıca daha kalın bir tül koyacaktım ki elbise biraz daha kabarık dursun. Ama daha küçük olduğu için gerek görmedim. Ayrıca kilotlu çorap da giyeceği için astar çalışmadım.


Tülden artan parçayı 20 cm ye 4 cm kesip ikiye katladım. Geniş büzgü yaptım, ortayada birer çiçek diktim. Çiçeklerin ortasında da ayrıca inciler var.


Bandanası için baş çevresi ölçüsünü aldım, kumaş esnek olduğu için 3 cm eksik keserek bandanayı oluşturdum. Elbisedeki çiçeklerden buraya da monte edince kokoş oldu. Ayrıca beline kuşak yaptım ve kuşağın üstünede incili çiçeklerden diktim.
  Arkasına gizli fermuar çalıştım. Yakayı hazır biye ile temizledim ve minik bir kopça diktim.



Fotoğraflarda yakın çekim olduğu için elbise biraz büyük görünüyor ama aslında minnacık. İyi günlerde, sağlıkla giysin minik.


GÜZEL BİR HAFTA SONU YAŞAMANIZ DİLEĞİYLE...









12 yorum:

  1. Ellerine sağlık çok cici olmuş güle güle giysin minik kız :)

    YanıtlaSil
  2. Pek hanım hanımcık olmuş, güzel günlerde giysin :)

    YanıtlaSil
  3. Hay maşallah, ne cici olmuş, mini minnacık. Ellerinize sağlık Funda hanımcım. Döktürmüşsünüz:)

    YanıtlaSil
  4. Hay maşallah, ne cici olmuş, mini minnacık. Ellerinize sağlık Funda hanımcım. Döktürmüşsünüz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilgün Hanımcığım, bebe yakalı falan yapmayı düşünüyordum ama zaman yetmedi, iyi günlerde giysin kuzu.

      Sil
  5. Ay pek bi kokos olmus gercekten:) Ne guzel sevilir bunu giydiginde bicirik :)

    YanıtlaSil
  6. Bıcırığı severken kendimi kaybediyorum zaten. Birde böyle süsleyip püsleyince tutmayın beni.

    YanıtlaSil
  7. Bıcırığı severken kendimi kaybediyorum zaten. Birde böyle süsleyip püsleyince tutmayın beni.

    YanıtlaSil
  8. Fotoğraf ların bir kaç tanesi görünmüyor haberiniz olsunn belki bir sorun vardır.
    bu aradaa elbisee çok cici maşallah gule gule giysin fıstık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyardığınız için teşekkür ederim, hemen düzelttim. Beğeniniz için ayrıca teşekkür ederim.

      Sil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.