11 Ağustos 2016 Perşembe

TASARIM ÇANTALARIM.

Merhabalar sevgili arkadaşlarım. Nasılsınız, iyimisiniz? sıcaklarla aranız nasıl? Birçok blogger arkadaşım benim gibi kayıplara karışmış. Hepimiz sağlıklı olalım yine başlarız kış maceralarımıza inşallah. Instagramdaki sayfamda yayınlayıp, satışını yaptığım portföy çantalarımdan bahsetmek istiyorum. 



Zigzag modellerim. 


Otantik modelim



Melodili modelim


Kurukafa


Kokoş Model


Sade gariban


Gençler için yıldızlı model







Bu otantik çantanın üzerindeki işlemeleri keçeyle çalıştım.




Platin Suni deri



Bu modellerde Duck keten kumaş kullandım. İçlerini astarlı yaptım. Kenar kısımdaki püskül ve  ponponlarıda ben yaptım. Diğer modelleri instagramdaki sayfamda yer alıyor.Buyrun beklerim. Bu yaz güzel siparişler aldım. Bayram dışındaki bütün vaktim  siparişleri yetiştirmekle geçti. Maşallah diyelim. Kısmet olursa kış içinde deri ve süet modeller düşünüyorum. hepinizi yürekten kucaklıyorum. Kendinize iyi bakın dostlar.


29 yorum:

  1. Hoş heldin,hepsi birbirinden güzel,ellerine sağlık kız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Sevdacım. Sağolasın kız beğenmene sevindim. 😘😘😘

      Sil
  2. EMEĞİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZELLER İNSTAGRAM ADINIZI ALABİLİRMİYİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevda hanımcım. Instagram adresim funda.caglayan şeklinde. Sevgiler.

      Sil
  3. Funda Hanımcım blog yazılarınızı özledim. :) İNstagramdan takipteyim , çantaların hepsi birbirinden güzel. :) Elerinize sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh siz biraz beni uyarmasaydınız yazı hazırlama işi uzayacaktı. Bunun için teşekkür ediyorum. Kocaman kucaklıyorum. 😘😘😘

      Sil
  4. kurukafalı modele BAYILDIMMMMM

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim İlknur hanımcım. Sevgiler.

      Sil
  6. Hepsi çok güzel olmuş. Bol kazançlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah arkadaşım. Çok sağolasın.

      Sil
  7. Hastasıyım senin modellerin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah canım arkadaşım benim. 😘😘😘

      Sil
  8. Hepsi birbirinden güzel, ellerinize sağlık. Çanta dikmek çok keyifli ve siz bunu çok güzel yapıyorsunuz :) Maşallah size. İnşallah boll boll siparişleriniz olur Karar verebilirsem bende bi tane alırım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Size yürekten katılıyorum. Bende çok severek dikiyorum. Hele beğeni yüklü yorumları okudukça sevgim daha çok katmerleniyor. Güzel dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim. Ne zaman isterseniz zevkle dikerim. Sevgiler.

      Sil
  9. Bu işi kesinlikle bırakmayıp devam etmelisin Fundam inan çok başarılısın.Eminim diktikçe daha neler tasarlayacaksın.İlham perin çok hayırlı kazançların olsun.... üreten ellerine kollarına sağlık tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımın içi ne güzel dileklerde bulumuşsun. Sağol varol hayatım. İnşallah devam edicem. Herşeyin hayırlısı. Amin canım. Çok öptüm.

      Sil
  10. Ellerinize sağlık, hepsi çok şık. Bol siparişler ve hayırlı kazançlar diliyorum. Ben de bir ara Etsy'de dükkan açıp portföy çanta yapmaya merak sarmıştım, ama zamansızlıktan kaldı öyle. Sonra da PayPal Türkiye'den çekilince Etsy de yalan oldu. Neyse oğlanı biraz büyüteyim, yine dönerim belki. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz ve beğeniniz için çok teşekkür ederim. Eve Etsy den satışa başladığınızı hstirliyorum. Ama kısmet değilmiş sağlık olsun. Portföy dikmek çok zevkli ama bir o kadar da emek ve zaman isteyen bir iş. Umarım sizde dediğiniz gibi ilerde tekrar yaparsınız. Bendende kocaman sevgiler. 😘😘😘

      Sil
    2. Güzel dilekleriniz ve beğeniniz için çok teşekkür ederim. Eve Etsy den satışa başladığınızı hstirliyorum. Ama kısmet değilmiş sağlık olsun. Portföy dikmek çok zevkli ama bir o kadar da emek ve zaman isteyen bir iş. Umarım sizde dediğiniz gibi ilerde tekrar yaparsınız. Bendende kocaman sevgiler. 😘😘😘

      Sil
  11. Ellerine sağlık. Hepsi birbirinden hoş. Ama en çok notalı ve gazete sayfalı olanı beğendim naçisane. ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Birçok modelin favorim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ve Sevgiler Nilgün hanımcım.

      Sil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.