9 Haziran 2015 Salı

PUANLI PANTOLONUM

Bol siparişli günleri geride bırakıp, artık biraz kendime bir şeyler dikmeye başladım. Bu sene yine puanlı modası revaçta olduğu için hadi bir pantolon dikeyim dedim.

Kalıbımız tabiki yine 2013/ Nisan ayı Burdası 114 nolu model. Kumaşım ise likralı gabardin. 



Daha önceki pantolonlarım gibi bu pantolonumda yandan fermuarlı, beli hazır koton biye ile çevrilmiş.


Yeni başlayan arkadaşlar için bir not. Pantolon kalıplarında  ön ve arka paçalarda diz kısmında işaret vardır. Mutlaka ön ve arkadaki işaretleri birbirine denk getirerek dikin. Aksi taktirde paça öne doğru kayma yapar. Aslında diğer bütün kalıpların üzerindeki işaretleri dikkate almak gerekir. Kaliteli bir dikiş için kalıptaki işaretlere, kumaşın yönüne, kumaşı düzgün kesmeye, provayı düzgün yapmaya özen göstermeliyiz. Bana göre dikiş zor değil, ama çok sabır isteyen bir iş. Aheste aheste dinlenerek diktiğimizde, acele olmadığında son derece zevkli bir iş. Bu daha önceki acele siparişlerimden geçirdiğim fenalıklar sonucunda tecrübe edilerek sabitlemiştir.

Mutlu, huzur dolu, acelesiz, günleriniz olsun.

Sevgilerimle.






21 yorum:

  1. Ellerinize sağlık,çok güzel olmuş..Puantiyenin hiçbir zaman modası geçmez sanırım,göze her daim sevimli ve güzel geliyor..Güle güle giyin Funda Hanım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir puanlı aşığı olarak her seferinde ilk defa alıyormuşum gibi bi bayılırım alırken. Beğeniniz için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

      Sil
  2. Siparislerden sonra biraz ara verirsin diye dusunmustum ama yanilmisim, sen kendine dikerek yorgunluk atiyorsun ne guzel.
    Puantiyeli pantalonun cok guzel olmus herzamanki gibi:) Sanirim artik bende pantalon dikmeye baslasam iyi olacak ama once yarimlari bitirmeliyim. (gerci benim benim yarimlar herdaim var ya neyse)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahiden öyle oluyor Mevlüde bir şeylerle uğraşmazsam zaman geçiremiyorum. TV falan bana göre değil. Ürettikçe ruhum dinleniyor şekerim. Ama sakin sakin olmalı. Bencede şöyle efil efil etekler pantolonlar dikme zamanı. Boşver yarımları arada çıkar onlarda. Bir dünya bendede var. Çok öpüyorum Mevlüdecim.

      Sil
  3. Aynen katılıyorum dediklerinize ama ah ben her seferinde işi son güne bırakıyorum ve ne stresler yaşıyorum hep bir daha böyle yapmayacağım kafam sakin dikeceğim diyorum ama olmuyor işte huy... bu arada kombininize bayıldım!... :)

    YanıtlaSil
  4. Bazen çok planlı programlı gidiyor her şey, bazende dağıtabiliyorum. Ne yapalım sağlık olsun. Teşekkür ederim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Waaauwww yine harika bir model ve kumaş ellerinize sağlık yine süpersiniz yine çok güzelsiniz ;))

    YanıtlaSil
  6. Ayy ayy teşekkür ederim çok incesiniz, valla moral depoluyorum bu güzel yorumlarınızla, sağolun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. AAAAAAAA AMA çok güzel olmuş vallahi süper bayıldım ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok teşekkür ederim, bir kaç puanlı birşeyler daha dikesim geldi. Sevgilerimle.

      Sil
  8. Emeğinize sağlık, güzel olmuş.. :)

    YanıtlaSil
  9. Buraya bakıp diktiklerinizi gördükçe benim de çok şey dikesim geliyor ama sonra hevesim çabuk geçiyor maalesef. Diktiklerinizi güle güle kullanın, kendinize çok güzel yakıştırıyorsunuz. Ben de pantolon dikmeye cesaret edebilsem iyi olacak, çünkü orta halli bir pantolona 60-100 lira istiyorlar. İpucunuz da çok işime yarayacak

    YanıtlaSil
  10. Bence hevese geldiğiniz an kumaşı makası elinize alın ve biçin sonra mecburen dikersiniz. Ben Kız Meslek Lisesinden sonra inanın 25 sene iğne ipliği elime almadım. Emekli olduktan sonra bir aşk geldi şimdi bırakasım yok. Dikiş dikmeden geçirdiğim yıllara acıyorum şimdi. Pantolon dikmeyede cesaret edin derim, en kolayından cepsiz hatta beli lastikli falan sonra zaten devamı gelir. Bol dikişli günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. Pijamamı bu ?? yoksa pantolon etekmi?? anlayamadımm.... Tabiki şaka canım :)) biraz takılıyım dedim.. Harika olmuş tam modelde benlik minnak boylu olduğum için :) Güle güle giy canım..

    YanıtlaSil
  12. Puantiyeyi çok severim. Hele de böyle siyah üzerine beyaz puantiye. Elinize sağlık. Çok yakıştırmışsınız. Dikmeye devam edin Funda hanımcım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilgün hanımcım. Aynen dikerek rahatlayanlardanım. Dediğiniz gibi devam. Sevgilerimle.

      Sil
  13. Çok yakışmış yaa maşaALLAH sizee !!!

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. bütün diktikleriniz böyle güzelmi güzel valla , üzerinizde öyle şık görünüyor ki elinize emeğinize sağlık funda hanım

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkür ederim. Sizinde güzel yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.