26 Mart 2016 Cumartesi

PEMBE VİNTAGE ELBİSEM

Selam sevgili dostlar. Mutlu bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum. Facedeki üye olduğum grupta bluz,elbise etkinliği düzenlenmişti. Bende pembe bir elbise dikmeye karar verdim ve kolları sıvadım.



Bu güzel pembe esnek krep kumaşı pazardan almıştım. Bir hayli zamandır bir kenarda beklemedeydi.  Onu daha fazla bekletmeyip elbise olmalısın dedim.



Burda dergisi yığınımı karıştırmaya başladım ve en sonunda 2015 yılı Ağustos ayı dergisindeki 121A modeli gözüme çarptı.



Modeldeki pili detayını ve omuzdaki düğme detayını kullanmadım. Uzun kollu olarak verilen kalıbı aynen uyguladım. Prova esnasında hayır dedim bu kol bu elbiseye uygun değil. Ayrıca bu elbisenin birşeylere ihtiyacı var. Düz pembe, detaysız ruhsuz hareketsiz birsey oldu. Bu ben olamam hayır bu ben değilim dedim ve aldım elime makası. Kol boyunu kısalttım truvakar yaptım. 




Etek boyunu kısalttım. Yok zihnim hareket hareket diye bağırıyordu. Siyah koton biye tekerleğimi aldım elime ve neresi denk gelirse diktim biyeyi, diktim biyeyi. Yakayı biyeyle çevirdim doymadım birde üzerine biyenin açık haliyle kenar geçtim.




Böylece yaka iç ve dış, kol uçları, etek ucu, ilik cep gibi görünen kapakcıklar, hepsi biyeyle yapıldı. (Cep varmış gibi görünen kısım tembellik edip kandırma politikasına tarafımca meyillenme oluyor. Uyanığım ya..)  Sanki bu görüntüyle vintage bir hal almıştı elbisem. Ön ortasınada evde bulduğum ve kumaşla kapladığım 3 tane düğme de dikince evet dedim sen busun elbise..Vintage topuzuma bandana taktım. Büyük halka küpelerimle kombinimi tamamladım. Bu arada övünmek gibi olmasın diyete başladığım 1 ay oldu ve ben 4 kilo verdim. Gün aşırı yürüyorum, günde 2 litre su içiyorum, diyetime dikkat ediyorum. Çok mutluyum aynen devam. 




MUTLU HAFTA SONLARI DİLİYORUM. MUTLU YARINLAR DİLİYORUM.  SEVGİNİN BARIŞIN ÜLKEME TEKRAR GERİ GELDİĞİ REFAH DOLU GÜNLER DİLİYORUM. 





53 yorum:

  1. Yine çok hoş olmuş:)) dikiş makines mi aldam diyorum paylaşımlarını gördükçe fundacım;) :))))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim adaşcım. Durduğun kabahat Fundacım bir an önce makineni al derim bak önümüz yaz, çiçekli, allı, güllü kıyafetler dikersin.

    YanıtlaSil
  3. Tatlım sen kesinlikle bu kalıbı çok kullanmalısın beden hatlarına bir yakışmış ki bayıldım her desenden her renkte kumaştan dik dik giy vee elbise müthiş güzel olup sana çok yakışmış .
    En sondaki duana aminn ,güzel kalbinden öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hayatım çok haklısın, zaten kalıbı korumaya aldım. Her zaman böyle sorunsuz kalıp olmuyor. Beğenin için teşekkürler cicim. bende seni çok öpüyorum.

      Sil
  4. Harikaaaa olmuş bayıldım ellerinize sağlık rengi beni benden aldı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tamda pembe düşkünü olan size hitap eden bir elbise oldu galiba. Teşekkür ediyorum.

      Sil
  5. Çok güzel olmuş, rengi ayrı güzel, modeli ayrı,siz ayrı :)) bu tarz sade ve çok sarmayan elbiseleri çok seviyorum. Ellerinize sağlık, iyi günlerde giyinin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ne kadar güzel bir yorum bu. Çok teşekkür ediyorum. Çok tatlısınız. Rahat hareket edebilmek için çok sarmayan dökümlü kıyafetler benim içinde biçilmiş kaftan. Sevgilerimle.

      Sil
  6. Tam 60'lı yıllar kadını olmuşsunuz :) Ellerinize sağlık, çok şık. Bol sporlu, dikişli ve sağlık günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 60'lar havasını verebildiysem ne mutlu. Güzel yorumun için teşekkürler Begümcüm. Son cümleye çok amin diyorum.

      Sil
  7. Ama çok şık olmuşsun şekerim. Ne güzel bir fikir yakalamışsın. Çakma, makma; cepler de süper. Güle güle giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tembellik arada böyle fikirler ürettiriyor insana. Teşekkür ederim Nurtencim. Çok öptüm.

      Sil
  8. Elbiseyi görür görmez bayıldım :) Harika olmuş ve çok yakışmış... Cepler de bence akıllıca olmuş, içte bir cep olunca bana sanki potluk yapıyormuş gibi gelir, çekinirim. Bu görüntü gayet hoş, pembenin siyahla kombini de çok asil durmuş. Ellerinize emeklerinize sağlık... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında önden kendime kızdım niye üşeniyorsun doğru düzgün cep çalışsana diye sonra aklımı sevdim aynen dediğiniz gibi potluk yapacaktı. Aferin bana dedim. Beğeniniz için teşekkür ederim. Sevgiler.

      Sil
  9. İyiki de kullanmışsınız o biyeleri bu haliyle pek şahane olmuş elbiseniz,size de çok yakışmış Funda Hanım,ellerinize sağlık,güle güle giyin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Güzel yorumun beni çok mutlu etti.

      Sil
  10. Bayıldım, çok hoş olmuşsunuz. :)
    Blogunu takibe aldım,
    http://madamevanille.blogspot.com.tr/
    Ben de beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bende geliyorum ziyaretinize. Sevgiler.

      Sil
  11. Laan,avayip güzel olmuş.Nasıl yakışmış,maşallah fıstık gibisin ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy koptum yeminle. Çok alemsin valla. Allah sana uzun ömürler versin çılgın kadın. Sağol lan beğendiğine sevindim.

      Sil
  12. Tamam yeter cok zayiflamissin, daha verme. (Daha veripte benim kiskanclik hormonlarimla oynama lutfen:))
    Cok chic olmus, sen hizini alamayip baska yerleride biyelemedin insallah:))
    Sahane gorunuyorsun Fundam...

    YanıtlaSil
  13. Kızım varya bi sen bi Sevda öldüreceksiniz beni gülmekten. Yok gerektiği kadar gerektiği yerlere biye kullandım. Hahahaha.Sağol bitanem ama daha zayıflıycam kız az biraz daha. Koskocaman sarıldım ve öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahhaaa deliii!!! Tamam o zaman, sirf sen olme diye bundan sonra cok ciddi yorumlar yazacagim sana. Ne kadar dayanabilirim bilemiyorum ama deneyecegim senin icin:)))

      Sil
    2. Yok hayatım ben hiççç şikayetçi değilim. Aman Allah güldürsün. Sen aynen devam et hayatım bende aynen güleyim. Ayyy ölümüm gülmekten olsun ayol amannnn.

      Sil
    3. Gurultu kirlililigini bilirsin, cevre kirliliginide bilirsin degilmi? Peki duvar kirliligini bilirmisin?
      Hah iste en kisa zamanda buralara donup bir yayin girmezsen, duvar kirliligini omrun boyunca unutmayacaksin!!! :))

      Sil
    4. Tamam kızma Mevlüdem. Haklısın. Bende böyyyyle bir kopuş olduki sorma gitsin. Boş durmadım. Tam tersine arı gibi çalıştım. Hatta hobimi kazanca dönüştürmeye başladım. Ama instagram çıktı mertlik bozuldu. Çek fotoğrafı şakadanak at instagrama yallah. Her faniyi cezbettiği gibi benide ele geçirdi. Sana söz yarın burada yeni yayın göreceksin. Birazda Sevdaya kız. Bak oda yok ortalarda. Buldun benim gibi sessiz bacıyı vur tepeme tepeme. 😄😄😄 tamam yarın görüşürüz. Çoooook öptüm can.

      Sil
    5. Instagram icin insan evinden vazgecermi bacim. Bak buralari toz kapladi, orumcekler aglarini ormeye basladi:)) Herseyi bukadar cabuk harcayan instagrami bosla azicikta:)) Kizzz Sevda cok hasta olduuu. Duzelemedi garibim daha. Boynu bir biraksa neler neler yapacak...
      Hadi gel bekliyorum. Bende optum sessiz baci:)))

      Sil
  14. Size canlı renkler emin olun çok yakışıyor muhteşem olmuş,birde fotoğrafları telefonla mı,yoksa makinayla mı çekiyorsunuz çok net,benim bloğa koyduklarım hiç net çıkmıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım arkadaşım çok teşekkür ederim. Bende böyle rengarenk bir tipim. Soluk renkler hiç bana göre değil. Fotoğrafları cep telefonumla çekiyoruz. Çok öptüm.

      Sil
  15. Pozlarını sevsinler senin Fundaaaaa,elbise çok güzel sen elbiseden daha güzelsin kısss...Demek biye tekerin var ve her yere kullanıyorsun,iyiymiş bu iş ve bandanalarla bütünlemişsin ve çok yakışmış,sağlıkla giy canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam çok artisim yaaa. Gözlükler falan Allahım yarabbim. :))) Ewt biye tekerim var anca yeriyor bana.:)) güzel yorumunuz için çok öpüyorum.

      Sil
  16. Oooo, süper! Renk seçimlerinize bayılıyorum ben. Yeşil kaban, pembe elbise, kırmızı bluz, harika hepsi de! Ayrıca o siyah biyeler, cepler falan, çok güzel çokk, güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tatlı bir yorum. Ne renkli bir yorum. Bende sizin bu yorumlarınıza bayılıyorum sevgili G.

      Sil
  17. Sonunda bu da oldu. Dün akşam bloğunuz ve siz rüyama girdiniz. Açık yeşil dökümlü bir bluz dikmişsiniz ve ''yakında gideceğim gezide giymeyi düşünüyorum'' diye yazmışsınız, ben de okuyorum. Kalkınca pek hoşuma gitti, bunu yazayım Funda hanıma dedim. Velhasıl dikişleriniz sadece hayatı değil rüyaları bile süslüyor, haberiniz olsun :) selamlar...Ayşe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe hanımcım yorumunuzu okuduktan sonra yüzüme şöyyyle bir gülümseme yayıldı ve aynen o şekilde devam ediyor. Vallahi moral depoladım sayenizde. Ne kadar tatlı bir insansınız. Çok teşekkür ederim. Eksik olmayın. Sevgilerimle.

      Sil
  18. Harika,pembe gönlüm sende olmuş yani,geç kalsamda yetiştim,ben bebek yapamaya dalmışım,oooo bir baktım Funda hanım,hemen bir pembe dikmeli,üstümüzdeki bu ölü toprağı atmalı,ne güzel olmuş içim açıldı herbir ayrıntısı yaratıcılık ve beceri maşallah size ellerinize sağlık.Sevgiler-Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde bu güzel yorumdan sonra gönlüm açıldı. Ağzınıza sağlık. Çok teşekkür ederim. Güzel günleriniz olsun.

      Sil
  19. bayıldım ellerıne saglıkkk renk model cok guzel ve cok yakısmısss

    YanıtlaSil
  20. oooo üstten 2. foto çok havalııııı :)

    YanıtlaSil
  21. Elbisenin rengine bayıldım. Elinize sağlık çok güzel olmuş. Sevgili Mevlüdeciğimin bloğunu okurken sizi keşfettim. Bundan böyle takipteyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz Yasemin hanımcım. beğeniniz için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

      Sil
  22. Funda hanım,funda hanım aşkolsun başka yerlerde iki bacak etkinlğimi,kara kucak güreş etkinliğimi benim niye haberim yok.selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy ne güldüm. Yok valla gizli bir iş yapmadım. İnstagramda iki bacağı olan herhangi bir şey dikme etkinliği yapmıştım. Sen sanatçi bir kadınsın hayatım. Sanatçılar her zaman en son teşrif eder. Teşriflerini beklerim. 😄😄😄

      Sil
  23. Fundacım iyi misin, sesin soluğun çıkmıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurtenim iyiyim canım çok sağol. Koşuşturma içindeydim. Bloğumu çok boşladım. Gelcem inşallah.

      Sil
    2. Nurtenim iyiyim canım çok sağol. Koşuşturma içindeydim. Bloğumu çok boşladım. Gelcem inşallah.

      Sil
  24. Bu elbiseye bayilmistim. Hem model hem renk 10 numara. Teşekkürler katılım için ayrıca

    YanıtlaSil
  25. Teşekkür ederim Nilgün hanımcım. Rica ederim her zaman.

    YanıtlaSil
  26. yine çok şık, yine çok zarif :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ruhu zarif, fiziği zarif, bakışı zarif güzel insan.

      Sil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.