23 Haziran 2015 Salı

8 PARÇA ETEK 2

Selam dostlar. Mübarek Ramazan çok şükür ki serin havalarla devam ediyor. Ramazanın sonuna kadar böyle olsa keşke. Allah hepimize dayanma gücü versin inşallah. Bende bu arada bir 8 parçalı maksi etek daha diktim. Bir şeyin kalıbını beğenirsem canını çıkarana kadar dikiyorum. Tabi bu benim Maksi etek etkinliğim için düşündüğüm etek değil. Daha farklı bir şeyler düşünüyorum. Şöyyyyle havalı, godeli, dantelli falan ortaya karışık bir şey atasım var. Bu arada maşallah diyorum, Sevgili DİKİŞ SEVDASI ve ŞYM COUTURE bloglarının sahibeleri eteklerini bitirip mail ile fotoğraflarını attılar bile. Aaaaaa etkinliği düzenleyen daha düşünedursun. Hatunlar çalışkan, bravo ve ellerinize sağlık.



Şimdi efendim eteğimiz daha önce burada yayınladığım parçalı eteğimin aynısını diktim. Kalıbımız Burda dergisi 2007/115 nolu kalıp. Bu sefer eteğimi şifon kumaştan diktim.


Kumaşımı geçen sene almıştım. Nihayet bu sene böyle bir etek oldu. Yine arkada bir fermuar ve koton biyeyle çevrilmiş belimiz var. Şifon olduğu için illaki astar olmalıydı. Bu arada arkada zavallı eyfel kulesi resmi duvara asılmayı bekliyor. Evdeki erkeklerimizden birinin keyfi gelirse resim duvarda olacak. Ama carlamadım bu sefer onlarda oruçlu, iftardan sonra carlıycam. :))



Tabiki yazın vazgeçilmezlerimden body ile kombinimizi tamamladık.



Burada farklı bir görünüş yarattık güya. Çömelmek bir şey değilde kalkarken eteğime bir bastım, kendimi yerde buldum. Ev halkı gülmekten kendilerini kaybettiler. Bildiğiniz yeri öptüm. Sizde maksi etek giydiğinizde böyle şeylere dikkat ediniz. Sonra benim gibi alay konusu olursunuz. Tabi onlar güldü ben dağılmış karizmamla birlikte, terlikle kovaladım.


GÜZEL GÜNLER DİLİYORUM.


26 yorum:

  1. Ellerinize sağlık muhteşem olmuş etek :) İstek olunca acaba dikip satıyormusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gizem hanımcığım. Aldığım siparişler oluyor ama yakın çevreme dikiyorum. Provasız yapılan dikişleri pek tutmuyorum.Sevgilerimle.

      Sil
  2. Çok tatlısın yaaa düşmene üzüldüm ama etek bir harika, emeğine sağlık, bu arada hayırlı ramazanlar fundacigim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülme Melekciğim iyiyim. Mutlaka gülecek bir şey buluyoruz. Beğenin için teşekkür ederim. Sanada Hayırlı Ramazanlar canım. Öpüyorum.

      Sil
  3. Ne tatlı anlatmışsın Fundaaa yüzümde gülücüklerle okudum,ilk fotoğraftaki halini,saçlarını çok beğendim,ellerine sağlık,ben de hala biçmedim ama kumaşlar hazır ...ama iki tane elbise biçtim,sevgiler,bereket ve huzur diliyoyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu blog benim ailemin bir parçası oldu. Sohbet eder gibi yayın yapmak hoşuma gidiyor. O kadar candan insanlarsınızki her şeyi paylaşmak istiyorum. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum ve cümlemize diyorum. Bu arada hızınızada bir kocaman maşallah diyorum. Sevgilerimle.

      Sil
  4. Şifonun ayrı bir havası ve tarzı mı var ne? Kalıp aynı olabilir ama bu etek kesinlikle daha havalı, güle güle giy arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede her ne kadar dikilmesi biraz zor bir kumaş olsada dökümü bir başka güzel. Sağol arkadaşım. Çok öpüyorum.

      Sil
  5. Öncelikle teşekkürler,sonrasında ise etek süper,ben de ikinci eteği şifon düşünmüştüm ve de geçmiş olsun.İyiki yırtılmadı.Valla sayenizde kumaş stogumu eriteceğim galiba Fundacığım :))

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık, süper olmuş, tama efil efil bir etek! Üstüne basıp düşmedikçe maksi etek neye yarar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama, üstüne bir basıcan, havada bir parende atıcan, etek kafana geçecek. Maksi bu borumu. :)

      Sil
  7. Ayy evet yırtılsaydı çok üzülürdüm, bu arada benim ağzım burnumda dağılabilirdi neyse ucuz kurtuldum. Aşığım maksi eteklere, minnacık bir kadınım ama fenada durmuyor sanki. Bütün yaz dikelimde dikelim kumaş diye birşey kalmasın evde. Stoklarınızın erimesine yardımcı olduğum için sevindim. Gelsin yeni kumaşlar. hee heyyyt. Çooook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Ay bu güzel blogun, güzel yazarının postunda adım geçiyor :-))).
    Çalışkan derseniz gaza gelir birtane daha dikerim :-D
    Gerçekten bu sekiz parçalı etek çok güzel ellerinize sağlık.
    vee bizi motive eden etkinlik için teşekkürler.
    Geçmiş olsunn ALLAH korusun verilmiş sadakaniz varmış diyelimm, sonucunda gülüyor olabilmek ne güzel yeterki kötü bişey olmasnn.
    Haa birde tabloo çok hoş (erkekler kıymet bilsin oruçlu oruçlu çalıştrmiyorz) :-)
    HAYIRLI RAMAZANLAR HERKESE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve yayınlarım tabi adınızı, etkinliğime destek verip katıldığınız için asıl ben size teşekkür ederim. Bu hızla sanırım 4-5 etek çıkacak maşallah. Güzel yorumunuz için sağolun. Sevgiler,öpüyorum.

      Sil
  9. Aaaaaa bak ben kendime tembel derken bunu kasdediyordum iste. Bildigin temblim ayol!!!! Ortada ne kumas var, ne model...
    Etegin cok guzel olmus, renkleri deseni ozellikle kumas cinsi sahane. Zaten sifon deyince bitirdin olayi. Hic sevmiyorum sifon dikmeyi. ( Belkide korkuyorum)
    O tablo ramazan boyunca gayet chic duracak o kosede bence:))
    O dusme sahnesini ve sonrasini gozumde canlandirdimda aile bireyleri kadar guldum:)) Cunku kendimde dahil, dusene cok gulerim:))) Ama sen dusmemissindir, hazir comelmisken kendini serine birakmissindir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anam sorma,bunu dikene kadar biraz fıttırdım ama bitti nihayet. Dikerken kaymasa, şahane olacak ama her güzelin bir kusuru hesabı biraz şımarık bir kumaş dikkat istiyor. Tablo konusunda aynı fikre sahibiz bencede ramazan bitene kadar orada kalacak o. Düşme meseleme gelince, bildiğin uçtum yere bir buse kondurdum. Nerden geldiğimi bilemedim. Ayrıca gülme senide terlikle kovalarım heeeee. :) Öpüyorum canım.

      Sil
    2. Uzgunum tatliskom ama ulke sinirina kadarda kovalasan gulerim yani:)) Hatta cevabini okurken bile bastim kahkahayi :)))

      Sil
    3. Gül annem gül Allah güldürsün.

      Sil
  10. Yine çok tatlısınız Funda Hanımcım ellerinize sağlık şifonla da bir başka güzel durmuş etek :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, siz daha tatlısınız. Bencede şifon. Öpüyorum.

      Sil
  11. Oh efil efil ne güzel olmuş güzel günlerde giyin. Renkleride cıvıl cıvıl tam yazlık ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten yazın baş giysim maksi etek. Rahatlığına alışıncada insan bırakamıyor. Teşekkür ederim. Sevgilerimle.

      Sil
  12. çok yakışmış güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, Zehra hanımcım. Sevgiler.

      Sil
  13. harika olmuş size de çok yakışmış yorum yazamasam da bogunuzu sıkı takip ediyor dikdiklerinizi çok beğeniyorum sevgiler....))

    YanıtlaSil
  14. Hoş geldiniz. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Çok naziksiniz. Her zaman beklerim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.