18 Haziran 2015 Perşembe

MAKSİ ETEK DİKME ETKİNLİĞİ YAPMAYA NE DERSİNİZ?







Sevgili arkadaşlarım, yazın gelmesiyle efil efil etekler dikmeye başladık. Daha önce diğer blogger arkadaşlarımın düzenlediği etkinliklerde çok güzel modeller, kumaşlar, tasarımlar çıkmıştı ortaya. Şimdide maksi etek etkinliği yapmaya ne dersiniz. Yazlık cıvıl cıvıl kumaşlardan 6 parça, 8 parça, pilili, kloş, salaş, uçuşan etekler dikelim. Fikir alış verişleri yapalım. Ramazan bayramından sonra yayınlayalım diyorum. Katılmak isteyenler yorum yaparsa sevinirim. Sizlerde bloglarınızda duyurursanız katılımı fazlalaştırabiliriz. Haydi cevaplarınızı bekliyorum.

                            SEVGİLER...

NOT: Eteklerini bitiren arkadaşlarımız fotoğraflarını mucizelikadin@gmail.com adresine gönderebilir.

47 yorum:

  1. Ben varim. Bugun yazman iyi oldu, yarin gidip hemen kumas alayim:))

    YanıtlaSil
  2. Süper. Haydi pamuk eller iğne ipliğe Mevlüdem.

    YanıtlaSil
  3. Ben de varım Fundacımm,belki iki tane bile dikebilirim,düşünüyordum zaten,kumaşlarım da var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo 2 tane birden. Yokmu arttıran harikasınız hocam.

      Sil
  4. Etkinlik olmasa bir şey dikeceğim yok, Geliyorum bir terslik olmazsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyrun valla lütfen terslik olmasın. Silkelenip ciciler dikicez şurda. Bekliyorum.

      Sil
    2. Mail adresinize fotoğraf gönderdim, umarım gelmiştir.

      Sil
    3. Mailinizi aldım Nurten hanımcım.

      Sil
  5. Çok iyi hep birlikte heyecanlanalım.

    YanıtlaSil
  6. aslında bende katılmak isterdim ama kumaş almam lazım :) bi totoyu kaldırıp bakırköy cumartesi pazarına gidemiyorum yea.
    merakla bekliyorum etkinliğinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahtan cumartesi pazarına gidip hemen alabilirsiniz aslında. Hadi yarın gidin alın ve katılın. :)

      Sil
  7. Ben de katılıyorum Funda Hanım. İnşallah yetiştirebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yetişir yetişir hepimiz hamarat hanımlarız.

      Sil
  8. Heeyyy ben de varım bahane ile bir eteğim olsun kloş etek yaparım ben büyük ihtimal. Çok iyi oldu bu Funda Hanımcım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamdır bu iş. Bahaneyle başlayıp bütün yaz maksi etek dikeceğiz. :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Süperrrrr. 9 kişi olduk. İnşallah daha çok oluruz.

      Sil
  10. Seni bensiz bırakmam ben de varım canım. İnşallah güzel olur...

    YanıtlaSil
  11. Zaten şu yorumu şurada görmeseydim hemen bloğunuza gelip nerdesiniz bakimmm diyecektim. Hep birlikte çok güzel olacak inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olacak tabi:) Bu arada blogunuzun yeni görüntüsü içinde uçtum sanki, harika. Geç bile kaldınız bu güzel değişiklik için. Google plusta garip harfli paylaşımlarınızı görünce şimdi anladım. Blogta yapı çalıması varmış:) Öptüm...

      Sil
    2. Evet oğlumla dün bir hayli uğraştık, oğlum olmadan bu işin içinden çıkmam mümkün değil. Onunda sınavları bitince hadi anne dedi. Deneme yayınları yaptık. Ama google + taki paylaşımları silmeyi unutmuşuz. Arka planıda oğlum önerdi sıcaklarda insanlar baktıkça serinler anne dedi. Öyle oldu. Bende çok öpüyorum.

      Sil
  12. Bende varım bende varım çok güzel ciceklii kumaşım varrr :-))) peki bitirince ne yapmalıyız? ? ben iki güne yaparmda ondann

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitirince bir yenisini dikin derim. Kaç tane isterseniz dikip fotoğrafını gönderebilirsiniz. Mail adresim. mucizelikadin@gmail.com

      Sil
    2. Mail adresinize Gönderdimm :-))

      Sil
    3. Aaaaaaa süpersiniz. Helal olsun iki güne yaparım dediniz yapıp gönderdiniz. Birde Sevda hanımın eteğide bitti. Kocaman tebrik ediyorum sizleri.

      Sil
  13. Funda Hanım çok güzel bir etkinlik başlatmışsınız. Ama bana Maksi etek hiç olmuyor, başka bir model mi olsa acaba? Geçtiğimiz günlerde takibe alamadım bloğunuzu, sistem bağlantı sağlayamamıştı çünkü , takibe alabildim şimdi:)). Farklı bir etek olsa olur mu acaba ? Süre ne zaman bitiyor:)?

    YanıtlaSil
  14. Handan hanım öncelikle bloğuma hoş geldiniz. Biz maksi etek dedik ama madem sevmiyorsanız nasıl bir model isterseniz onu dikin. Amaç hep birlikte dikiş aşkımızı körüklemek, hoş vakit geçirmek. Bu arada bende bloğunuzu ziyaret ettim. Ne güzel incecik bir bayansınız, eminim sizede maksi etek yakışacaktır. Ama zorlama yok tabiki. Nasıl bir model isterseniz onu dikin. Süremiz Ramazan bayramından sonra bitiyor. Bitiren benim mail adresim olan mucizelkadin@gmail.com adresine resimlerini gönderebilir. Sizde bloğunuzda duyuru yapabilirsiniz. Etkinlik sonunda herkesin eteklerini aynı anda yayınlayacağım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  15. Funda hanımcığım,nihayet blogunuzu kendi sayfamda görmeye başladım.Böylece yayınlarınızdan haberdar olacağım artık.Öbür türlü unutuyordum bakmayı.Uzun etek etkinliğiniz çok verimli geçer inşallah.Elimdekiler biterse belki ben de katılırım .Bayağı bir dolandım blogunuzda harikasınız.Çocukluklarımız da ne kadar benzer.Belki de yaşadıklarımız yüzünden üretmeye bu kadar tutkunuz.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  16. Çok sevindim. Hoşgeldiniz. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Ama sizide aramızda görmeyi çok isterim. Siz olmadan olmaz. Katılırsanız çok mutlu olurum. Çocukluklarımız benziyor. Bende sizin yayınınızı okuyunca kendimi buldum. Çocukluğumuz çok gerilerde kaldı malesef ama bana kendime yetmeyi, küçük şeylerle mutlu olabilmeyi öğretti. Size katılıyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  17. harıka bır etkınlık guzel kumas bulursa m bende katılıcam

    YanıtlaSil
  18. Sağolasın Gülencim. Bahane yok valla en yakında bul kumaşını katıl. Bulursam katılırım yok. Bekliyorum.

    YanıtlaSil
  19. süper bir etkinlik fırsat bulursam bende varım:) bloğunuzu takibe aldım bende beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekküe ederim. Hoş geldiniz ve mutlaka bekliyorum. Hemen ziyaretinize geliyorum.

      Sil
  20. Tabi ki katılıyorum ama kumaşçıya bir uğramam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begümcüm sensiz olmazdı. Katılmana sevindim. Haydi kolay gelsin.

      Sil
  21. Yayınlarınızda bir problem var Fundacığım,son attıklarınızın hiçbiri açılmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda hanım uyardığınız için teşekkür ederim. Oğlumla dün bütün gün bloğu yeniledik. Bir yayın atmadım henüz. Denemeydi onlar. Bugün bir yayın atıcam inşallah.

      Sil
  22. Ben de katılmak istiyorum. Geçen yıl aldığım bir kumaşım var etek olacak. Yetiştirebilirsem gönderirim. Benim iki günde biter dediklerim hep 15 gün sürükleniyor elimde. Bakalım bu nasıl olacak? Herkese kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, katılmanıza sevindim. Olsun eteğiniz 15 günde sürüklense yine yetişiyor. Kısmet olursa Ramazan Bayramından sonra yayınlayacağım. Sizede kolay gelsin, Hayırlı Ramazanlar.

      Sil
  23. merhaba blogunuza tesadüfen rast geldim iyikide karşıma çıktınız eğlenceli ,becerikli olduğunuzu görüyorum dikişe yeni gönül veren birinide aranıza alırsanız sevinirim ..herkese kolay gelsin http://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  24. Hoş geldiniz, sefalar getirdiniz. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Katılımınız için ayrıca teşekkür ederim Sizi aramızda görmekten bizde hoşnut olacağız. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  25. Merhaba Funda hanım, bende varım inşallah :)

    YanıtlaSil
  26. Hoşgeldiniz Hande hanımcım. Ne güzel katılım hergün çoğalıyor. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  27. Bende Varım fundacım. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süperrrr sensiz olmazdı Türkancım. Hoşgeldin.

      Sil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.