2 Temmuz 2015 Perşembe

SARI PANTOLONUM (Aynı kalıpla bilmem kaçıncı pantolonum :))

Merhaba Sevgili Arkadaşlar. Ramazanın 15. gününü de geride bırakmaya bir kaç saat kaldı. Son 15 günde biraz zorlanacağız gibi. Hava sıcaklığı artmaya başladı. Allah herkese dayanma gücü versin.



 Bu aralar basit bir pantolon dikesim geldi. Daha önce buradaburada ve burada bahsettiğim, dikmekten asla bıkamadığım meşhur kalıbımla çalıştım tabiki.


Kumaşım yazlık scuba kumaş. Parça kumaş olarak Bakırköy Cumartesi pazarından almıştım. Yine esnek rahat bir kumaş. Sarı tonuda çok hoşuma gitti. Arada canım biraz cep, bel, yaka, duble paça gibi detaylar calışmak istiyor ama, vitrinlere bakıyorum. Hiç bir modelde detay yok. Son derece basit modeller uçuk fiyatlarla satılıyor. Bende kolayına kaçıp belden lastikli yapıverdim pantolonumu işte bu. Ramazandan sonra biraz detaylı bir şeyler dikeceğim ama.


Etkinlik eteklerimi belirledim. Eğer fikrim değişmezse mor ve fuşya leopar iki etek dikmeyi planlıyorum. İnstagramda paylaştım. Yukarıda sağda instagram imgesinin üzerini tıkladığınızda yayınlarımı görebilirsiniz. Etek etkinliğimize 20 blogger arkadaşım katılıyor. Bu sadece bloğu olan arkadaşlarımızın katılımıyla sınırlı bir etkinlik değil. Bloğu olmayıp takip eden arkadaşlarımızda katılabilirler. Kısacası herkesi bekliyoruz.


MUTLU, HUZURLU, SAĞLIKLI KALIN.

31 yorum:

  1. yine harika olmuş kıskanıyorum ama..
    ınstagram imgesi yok. varsa ben göremedim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy teşekkür ederim çok tatlısınız. Sayfanın en sağ üst köşesinda alt alta dizili imgeler var ama sizde görünmüyormu acaba. Çok öpüyorum.

      Sil
  2. Fundacığım ne güzel beğendiğin bir pantolon kalıbı bulup onu hep kullanman,ben henüz öyle bir kalıp bulamadım...Ay bir de detay çalışmak istiyorsun bayıldım..işin uzmanı olanlar seviyor tabii böyle detaylı çalışmayı.. Mevlüdeye baksana kocaman gömlek dikti,tabii sen de diktin,ellerinize sağlık..Ayrıca ben de eteklerle uğraşıyorum ve bil bakalım kaç tane etek işim var ..tam dört tane... Bitirmeye çalışıyorum ama astarıydı,kemeriydi derken uzuyor da uzuyor. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hocam. Estağfirullah uzman olmaya daha çok var. Herkesin bildiği kadarı benimde dikiş bilgim. 4 tane eteği okuyunca gözlerim dışarı uğradı vallahi. Ayy tebrikler ediyorum, maşallah, subhanallah diyorum. Ve kendimden utanmak istiyorum. Etkinlik sahibi 2 etekte kaldı. Kolay gelsin, işiniz çabuk bitsin inşallah hocam. Çoook öpüyorum. Kocaman sevgilerimle.

      Sil
  3. Pantolonunuzun rengi ve modeli çok güzel ve şık. Scuba kumaş sordum çok pahalıdır. 27 tl metresi. Siz kaca alıyorsunuz Funda hanimcim? Maxi eteğim de yaptim. Çekimleri de yaptim. Bir yazısı kaldı. Yazısını da yazınca size linkini göndericem. Ne zaman yayınlasam dersiniz? Bir de mail adresini yazar misiniz? Aramiyayim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Nilgün hanımcığım. Bizim burada Cumartesi pazarı gibi bir hazinemiz var. Oradan almıştım. 1.20 cm. kadardı ve 5 TL.ye almıştım. Bravo sizde eteğinizi bitirmişsiniz. Eteklerini bitiren arkadaşlar yayınladılar ama aslında Ben bayrama yakın yayınlamak taraftarıyım. Bayramlık cicilerimizi sergiler gibi mutlu olasım var. Birkaç model yapasım var. Yinede karar sizin. Çok öpüyorum, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail adresim. mucizelikadin@gmail.com Nilgün hanım. Sonradan aklıma geldi, kusura bakmayın.

      Sil
    2. O zaman gelecek haftanın sonuna doğru yayınlayayım, bayrama yakın olur. Yayınlar yayınlamaz da size linkini mail atarım. Ya siz de ne ucuzmuş. Sırf İstanbula kumaş almaya gelesim var, hatta şu eminönündeki güpür satan kumaşçılara da uğramayı çok isterim. İnşallah o da olur bir gün. Kıymetini bilin memleketinizin:)))))) İyi geceler...

      Sil
    3. Evet bencede etkinliğin heyecanı kaçmasın. Bende öyle yaparım. İstanbula gelin,misafirim olun. Sizi nerelere götürürüm. Burası tam bir kumaş cenneti. Benim burada daha gidemediğim yerler bile var. İnşallah birgün gerçek olur. İyi geceler.

      Sil
  5. Keşke Ankara'da da ucuz ve değişik bir sürü kumaş satılan bir pazar olsa da biz de sevinsek azıcık :) Bu üretkenliğiniz için kocaman bir maşallah diyorum size. Çok şık bir pantolon olmuş, çok da yakışmış. Güzel günlerde giyin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara kumaşzedeler. Zaten bazen diktiğim şeyler hazırı kadar maliyetli oluyor canım sıkılıyor. Mesela maxi eteğimin kumaşını toplamda 20 tl ye aldım iki metre. Aslında o kumaşın metresi İstanbulda kesin 5 tl falandır:((((

      Sil
  6. Evet keşke olsa. Ama Ankara gibi bir yerde böyle bir pazarın olmaması çok ilginç. İnşallah birgün olur. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum. Çok öpüyorum, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. Sürekli kullandığınız bir kalıp olması, hem de bunun bir pantolon kalıbı ne güzeldir! Ben hala pantolonlara para verip alıyorum :( Sonbaharda bir pantolon etkinliği yapsanız da ben de zorla diksem, değil mi ama :D

    YanıtlaSil
  8. Sürekli deneme yanılma yöntemiyle kalıbımı buldum nihayet. Ama sizin gibi güzel dikiş diken biri neden pantolona para verir bilemedim şimdi. Bence denemelisiniz. Bizde etkinlikler tükenmez onuda yaparız evelallah. Hatta etkinliği beklemefen dikiverin bir tane. Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Aslında en Güzeli... Denenmiş, memnun kalınmış bir kalıbı kullanmak pratiklik açısından da gayet mantıklı. Ellerinize sağlık. Güle güle giyin...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız. Tarzınıza uygun bir kalıpsa, prova çıkmıyorsa başka kalıp denemeye ne hacet. Zaman kaybından başka bir şey değil. Üzerinde oynamalar yapılarak yeni parçalar dikilebilir. Teşekkür ediyorum. Sevgilerimle.

      Sil
  10. Pantalonun rengi ne hossss!!!! Cok guzel gorunuyorsun seker. Oyle bir kalibim da benim var, ama sadece bir pantalon diktim butun dikis hayatim boyunca ( salvari saymiyorum) Oda sorunsuz, hic oynama gerektirmeyen bir kalip cikti sansima, ayridim kalibi kenara ama bir daha kismet olmadi dikmek. Boylr hazir kaliplar super oluyor, herkesin elinin altinda bulunmasi sart bencede :) Guzel gunlerde kullan hayatim. Oruc icinde endiselenme, kurban oldugum allah sabrini veriyor valla.

    YanıtlaSil
  11. Dik anam dik her rengini dik. Ne güzel oluyor böyle rengarenk giymek.Dediğin gibi el altında olacak güzel kalıp habire dikip duracaksın.Sinir harbi yaşayıp ev halkını ziyan etmeye gerek yok. Güzel dileklerin için sağol hayatım. Oruç için söylediklerinede katılıyorum. Çok şükür.

    YanıtlaSil
  12. Kalıp güzel olunca böyle takılıyor insan benim de var bir iki kalıbım böyle evirip çevirip dikiyorum :)) Sarının tonuna bayıldım size de çok yakışmış ellerinize sağlık ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet birçok kalıptan çok çektim. Şimdi böyle iyi oldu. Zaten bir pantolona cep ve fermuardan başka ne eklenebilirki. Tabi benim gibi sade pantolonlardan hoşlanıyorsanız. Teşekkür ediyorum. Sevgilerimle.

      Sil
  13. çok cici bir renk çalışmışınız pantolonun aynı hazır gibide duruşu var güzell günlerde giyin funda hanımcığım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, Aysel hanımcığım.

      Sil
  14. pantolon çok şık yine. etekleri de heyecanla bekliyorum. ben ancak bir tane dikebileceğim sanırım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ayy banada heyecan bastı şimdi. Olsun bir tane olsun. Çok öpüyorum.

      Sil
  15. Hayatım hem çok şok şeyler üretiyorsun hem de çok sık üretim yapıyorsun. Hemde çok yakıştırıyorsun. Valla bravo:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağolasın. Sahuru beklerken çıkıyor ortaya. Çay kahve eşliğinde dikiş iyi gidiyor. Çok öpüyorum.

      Sil
  16. Ne güzel bir blogunuz var ayrıca çok güzel olmuş sizi takibe aldım bende bloguma bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkür ederim, hoş geldiniz. Hemen geliyorum.

    YanıtlaSil
  18. Papatya gibisin,sarı ve inceeee....Çok ama çok hoş olmuş ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben bu yorumdan sonra bir şımarırım, bir şımarırım beni kimseler tutamaz. Burdan şöyleeeeee kocaman bir sarılıyor ve öpüyorum. Ayrıca bu şarkıyı çok severim. Sevgilerimle.

      Sil
  19. Aynı kocaman sarılmayı ve öpücüğü ben de yolluyorum

    YanıtlaSil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.