6 Temmuz 2015 Pazartesi

KALPLİ BLUZUM

Selam dostlar. Bugün tiril tiril bir kumaştan diktiğim kalpli bluzumu paylaşmak istiyorum. Daha önce instagramda bu bluzun etrafına floresan pembe bir kumaşla biye çevireceğimi paylaşmıştım Ama pembe biye benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Yakayı ve kolları çevirdim, sonuç bildiğiniz bir pijama üstü. Tabi söktüm. Amacım biraz hareket katmak, renk vermekti ama olmadı. Tabi her zaman elimin altında bulunan siyah koton biyeme sarıldım. Bence daha iyi oldu.



 Bluzumun kumaşımı Bağcılarda kumaşçılar sokağı var. Oradan almıştım. Tabi orada parça kumaşlar azınlıkta. Daha çok metreyle alıyorsunuz. Kalıbım ise Burda 2014/7 130 nolu kalıp. Bu kalıbın kollarını kullanmadım. Yakayı da tam ön ortasından bir kesik atarak yırtmaç yaptım. Siyah koton biye ile temizledim.


Beyaz pantolonumu geçen sene dikmiştim. Likralı pamuklu bir kumaş. Severek giydiğim hiç terletmeyen bir kumaş. Beli lastikli tayt pantolon tarzı bir pantolon.



Fotoğrafları bu kez kızım çekti. "Anne birde etekle kombinle" dedi. Hanımefendiyi dinleyerek eteğimi giydim tabi. Pozumuda kendileri tespit etti. Abisi gibi oda tepeden uçarken bu pozu yakaladı. Allahım neden benim çocuklarım bir garip. Uçuyorlar, yerlerde yuvarlanıyorlar, hep farklı bir arayış içindeler. Bende onların malzemesi,  nereye bakacağımı şaşırıyorum. Yok kesinlikle baba tarafına çekmişler. Bizde böyle yok :))))


Huzurlu, Sağlıklı, Mutlu bir hafta olsun.

SEVGİLER...

33 yorum:

  1. ellerıne saglık ablacım yıne hARIKALAR YARATMISSIN COK TA YAKISMISSS SAGLIKLA GIY

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yüreğine, güzel bakan gözlerine sağlık Gülencim. Çok öpüyorum.

      Sil
  2. Buldun sanatçı ruhlu çocukları bir de söyleniyorsun Funda Hanım :)) Ne güzel hep öyle olsunlar,canlı enerjik ,sıra dışı :))) Benden onlara selam sevgi...ellerine sağlık,pembeli halini de merak ettim aslında...sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hocam söylenmiyorum. İşin şakası, yazıya renk katmak istedim. Tatlı bir serzenişte bulunmak istedim. Ama arada beni maymuna çevirdikleri bir gerçek. Eğleniyoruz işte. Şimdi yorumunuzu onlara okudum ikiside bana küstü. Kalkıp bir tatlı yapayımda gönüllerini alayım bari gözümün nurlarının. Bu arada teşekkür ederim hocam ama pembe halini hiç görmeyin bence. :))) Sevgilerimle.

      Sil
    2. Hahaha aranızı mı açtım,ben de takılıyorum canım,maksat muhabbet değil mi :)) öpüyorum onları

      Sil
    3. Yok tatlıyı görünce gevşediler. Şaka yapmıştık zaten dediler. Böylelikle halloldu sorun. Onlarda sizi öpüyorlar hocam.

      Sil
  3. Çoook güzel yine ve yeniden :)) Ellerinize sağlık Funda Hanımcım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efendim teşekkürler, ne güzel bir yorum bu. Ayyy koltuklarım kabardı. Çok öpüyorum.

      Sil
  4. Yapma boyle ama, koyma one,arkaya o yirtmactan!!! Yapmaya kalkiyorum beceremiyorum, ortaya bambaska sey cikiyor. Yada bi anlativer bol resimli cinsinden.:)) Tabi tabii hep kotu huylar baba tarafina iyi huylar anne tarafina ceker zaten.:)) Bu arada Turkiye'ye gelince pazara gitmekten vazgectim, direkt senin kumas yiginina dalacagim sanirim:) Ne guzel kumaslarin var oyle, kiskandim valla!!!

    YanıtlaSil
  5. Senimi kırıcaz Mevlüdem. Bir yırtmaçlı bluz daha dikerim, anlatımınıda yaparım. Merak etme sen. Türkiyeye gelince buyur gel, bütün kumaşlarım senin olsun. Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili funda her diktiğin bu kadar güzel olmak zorundamı? Özendiriyorsun insanı. Çok tatlı bir bluz güzel günlerde giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkancım sen daha tatlısın valla. Bu güzel yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  7. çok şık olmuş canım ellerine sağlık
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Evet değil mi,bazen hayal ettiğimiz şey o kadar kötü oluyor ki insan inanamıyor.Ama bu haliyle müthiş olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy hem ne hayl kırıklığı. İki kumaşı yan yana getirdiğimde çok uyumluydu, lakin dikiş bitti giydim. Bluzdan başka her şeye benzedi. Benim bilmiş kızım pijaman çok güzel olmuş deyince yok dedim sök Funda bunun gideri yok. El kadar velet bile neye benzetti. :)))

      Sil
  9. Çok şık bir bluz olmuş çok da yakışmış ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Seni buralarda görmek çok güzel. Öpüyorum.

      Sil
  10. Kumaş çok ciciymiş,tam yazlık cok güzel bir bluz olmuş,güle güle giyin Funda Hanım,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. Böyle dökümlü bluzları kullanmayı seviyorum. Sanırım birkaç tane daha dikicem. Teşekkür ederim, Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  12. Böyle dökümlü bluzları kullanmayı seviyorum. Sanırım birkaç tane daha dikicem. Teşekkür ederim, Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. yine harika... ben bakırköy pazarına gidemiyorum ayol. işlerimden fırsat olmuyo. madem yakınız gelip o kumaşlarını didikleyeceğim banane :)
    sırada ne var merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Evlerimizde hazır yakınken gelin didikleyin. Hepsini vereyim. Sevgilerimle.

      Sil
    2. Teşekkür ederim. Evlerimizde hazır yakınken gelin didikleyin. Hepsini vereyim. Sevgilerimle.

      Sil
  14. eee hamarat olununca elbette çeşit çeşit dikilir giyilir pekk güzell tam yaza yakışır model olmuş sağlıcakla giy cnm.......bende bugün etkinlik için model araştırdım 2tane kumaş belirledim sanırım ya belden büzgülü yada basenden büzgülü bir maksi dikeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselcim sahura kadar oturunca bir hayli iş çıkıyor.Dikiş dikmek benim için terapi yöntemi olduğundan sıkılmıyorum. Etkinlik etekleri yavaş yavaş oluşmaya başladı. Sanada kolaylıklar diliyorum. Güzel yorumun için teşekkürler.

      Sil
  15. bu haliyle çok güzel desende harika sizde çok yakışmış ellerinize sağlık:)

    bende bloğuma beklerim ziyaret ederseniz çok mutlu olurum :):)
    sevgiler
    http://suslupuslublog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum. Hayal kırıklığı yaşadıktan sonra aslında iyikide yaşamışım dedim. Bende bu halini daha çok beğendim. :))) Hemen bloğunuza geliyorum. Sevgilerimle.

      Sil
  16. Harikasınız daha başka söyliyecek söz bulamıyorum. Gerçekten ellerinize sağlık. Muhteşem olmuş yaaa. Saygılar...

    YanıtlaSil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.