7 Ocak 2016 Perşembe

ARKASI ÇARPRAZ BİYELİ MAVİ BLUZUM.

Selam Sevgili Arkadaşlar. Şakır şakır yağmurların yağdığı bir İstanbul öğleden sonrasından merhabalar. Bir önceki yayınımda ekosegillerden olan arkası biyeli bluzumun kalıbını kullanarak mavi bir bluz diktim. Ekoseli bluzum için Mevlüdecim Parisi bombalayıp, Bruxelle deki insancıkları telef etmişti. Bakalım aynı model ama farklı çarpraz biyeli bluzum için de aynı atraksiyonlarda bulunacakmı? :))) İşte uğruna ortalık talan edilen bluzumun farklı versiyonu.


Kalıp bilgisini hatırlatmak gerekirse Burda dergisi 2012/9 sayısı 106 nolu model. Kumaşımda bir güzel kumaşmış. Esnek pamuklu bir kumaş, rahatça dikebildim ama çabuk buruşuyor.


Kot pantolonumla kombinledim. 



V yakasını biraz daha derinleştirdim. Enine kestiğim uzun bir parçadan 2 adet biye yapıp çevirdim. Sağ ve sol yaka başlangıcından biyeleri el dikişiyle tutturdum,  ve tıpkı ayakkabı bağcığı bağlar gibi birbirinin üstünde atlatarak her köşeyi el dikişiyle tutturdum




Sonucu sevdim. Spor bir bluzum daha oldu. Sırada pembe kabanım var. Bitirdim, fotoğrafladım. Bir düzene sokup yayınlıycam.  "Dikiş Sevdası" bloğu Sevdacığımın vasıtasıyla, Pazen kumaş siparişimi verdim. Yarın gelecek inşallah. Bir misafir yığınım olacak, ondan sonra gelsin pazen divitin modeller.


SEVGİ DOLU GÜNLERİNİZ OLSUN.


28 yorum:

  1. Fehriye Erdal'i kapip geliyorum. Sen o zaman gor atraksiyonu.:))
    Hiiiiicccc guzel olmamis, sanada hiiiiicccc yakismamis. Ne o oyle deli baglar gibi baglamissin bluzu, onune bir huni koysaydin ya!!!
    Insallah kiskandigim belli olmamistir. Gerci belli etmemek icin bayagi bir kastim kendimi ama!!!!
    Kizim mavi sana deli yakisiyor haa. Her giydiginde kahkahalarin kulaklarimda cinlasin, musmutlu gunlerde giy hayatim.
    Guzel olmamis ya neyse artik!!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok hiç kıskandığın belli olmuyor. Bir bluz uğruna başımıza militan olacaksın. Ayy ne güldüm. Bırak her giydiğimde gülmeyi her dolabı açışımda bluzla bakışıp yerlere atacam kendimi. Hay sen çok yaşa emi, çılgın şey. :)))))))))))))))))))) Hadi bari beğendiğin için sağol bari. :))))))

      Sil
    2. Fehriye Erdal kim diye düşünüyorum,Allah iyiliğini vermesin senin Mevlüdeeee

      Sil
  2. Amanıınn harika olmuş ellerine sağlık :) Değil Paris bence Mevlüde Hanım dünyayı yerinden oynatır bu sefer ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy Aycan az önce Mevlüdenin yorumuyla katıldım. Sende üstüne tuz biber oldun. Şu anda gülmekten artık morarma evresine geçtim. Anam bizim bütün blogger kızlar çılgın, komik. Ayy iyiki varsınız kız valla. Beğenin için sağol canım.

      Sil
  3. Oo atom karınca olmuş atom bombası.Kız eniştem o bluzu giydirmez sana,ben diyim.Maşallah maşallah,kızıl at kuyruğunu kesi parçalasın e mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teveccühün yenge. Eniştengil önce mızırdandı. O ne öyle dedi, olmaz dedi, Hık dedi, mık dedi sonra bende höyyyyt deyince sustu. Fotoğraflarımıda ondan başka çekecek kimse yoktu. Hah hayt üstüne birde pozlar verdim. Aynısından sanada dikeyim dedim, gözlerini şöyyyle bir devirdi bana küstü. Bende üstüne birde instagrama da koydum. Herhalde suyum ısınıyor. :)))))))

      Sil
  4. Mevlude hanimcim bu yapar mı yapar bence bunun için de bomba patlatir. Çok güzel olmuş Güle güle giyin. Yorumun delisi de yukarda gelmiş. Çok seviyorum onu da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bekliyorum vallahi. Yaparmı yapar. Mevlüdenin yorumları olmazsa olmuyor. Neşe kaynağımız oldu bizim. Beğeniniz için teşekkür ederim. Çok öpüyorum.

      Sil
    2. Kulaklarim cinladi, biri delimi dedi:))
      Askolsun Nilgun hanim, o kadarda akli basinda yorumlar birakiyorum buralara:))
      Neyse daha sesimi cikarmayayim bari :((
      Buralarin tadi tuzu gitsin de gorun sizde :(( fiyk fiykk aglama efekti, ee canim benden normal bir aglama sesi cikmamali degilmi ama:))

      Sil
  5. Arkadaki detay şahane Funda Hanım,pek havalı bir bluz olmuş,ellerinize sağlık,güle güle giyin inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Şimdi birde kollarında ara ara kesikler olan bir model planlıyorum. Herhalde kocam kıyameti koparacak. :))))))

      Sil
  6. Renk mükemmel modele süper yakışmış sana yakıştığı zaten alalen bebeğim yazda dikişe ara verdin ama fazlasıyla telafi ediyorsun sayfana gelip diktiklerini incelemek hoşuma gidiyor .Sen uyma Melinede eser gürler heçç de bişi yapmaz kalbinin temizliği yüzünde ve ağzında onun ,ama yazdıklarına az gülmedim alem yaa.Kabanını merakla bekliyorum divitinlerini güle güle biç kes ve dik ben hala desenlerde karar kılıp sipariş veremedim ilk kez kararsızlık yaşıyorum neyse pek bir uzun oldu öpüyorum seni güzel hatun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her satırından ballar damlayan bu yorumun için teşekkürler Ayselcim. Güzel yürekciğin sağolsun. Sevdanın kumaßları geldi. Benimkilerde yarın gelecek. Bende yayınlıycam. Bir incele istersen kafanda bir şeyler şekillenir. Bende karar verene kadar akla karayı seçtim valla. En sonunda önce ne dikeceģimi belirledim sonra kumaşları seçtim. Çok öptüm canım.

      Sil
  7. Arkadaşım gene döktürmüşsün. Bu arka dekolteyi ben de çok severim, ellerine sağlık. İyi günlerde kullan:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Güzel bakan gözlerine sağlık.

      Sil
  8. Çok yakışmış güzel günlerde giyin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gizem hanımcım. Sevgiler.

      Sil
  9. Funda Hanımcım bluzu dün gece geç bir saatte gördüm. Çok beğendim. Ama geç saatlerde uykulu uykulu yorum yazarken hep hata yapıyorum. Sanki ilk defa klavye kullanıyormuşum gibi yazdıklarım kayboluyor, siliyorum, geri gidip nasıl yapıyorsam bir kaç satır önceye ve anlamsız bir yere alakasız cümleler sıkıştırıyorum falan. En iyisi yarın sağlam kafayla yazayım dedim. e güzel birrenk ve ne güzel bir model. Valla bayıldım yani. E taşıyan da güzel ve havalı bir hatun olunca tamam işte. Güle güle iyi günlerde giy canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyy kıyamam uykulu halde bile yorum yazmaya çalışan güzel arkadaşım. Güzel yüreğine sağlık. Çok teşekkür ederim. Olsun canın ne isterse yaz anlamlı anlamsız hiç sorun değil zevkle okurum. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Çok öpüyorum.

      Sil
  10. Bu rengi zaten çok seviyordum, bu bluz kesimiyle harika olmuş, ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Begümcüm. Özlettin kendini valla. Hoşgeldin. Öptüm canım.

      Sil
  11. Numaralı buluzunu sevsinler senin Fundaaaa...Maviyi seviyorsun ve kullanıyorsun,çok da yakışıyor sana arkadaşım..Maşallah kaban da dikmişsin,merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hocam mavi, yesil huzur veriyor bana. Çok seviyorum. Teşekkür ediyorum. Kabanı da yayınlıycam en yakında. Çok öpüyorum.

      Sil
  12. Her zamanki gibi süpersin canım benim. Gülen yüzünle zevkli kullanışlı diktiğin modellerinle harikasın. Kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zamanki gibi sende şeker gibisin canım sağolasın. Bende öptüm.

      Sil
  13. Güzel günlerde giyin Funda Hanım, rengi ve modeliyle farklı hoş bir çalışma olmuş, size de çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeniniz vr güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle.

      Sil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.