16 Aralık 2015 Çarşamba

AHŞAP BOYAMA SAPLANTISI -2-

Bir dönem ahşap boyama saplantı halini almıştı ya, işte bugün 2. kısmını yayınlıyorum.



Evet Sevgili Arkadaşlarım, görmüş olduğunuz dekoratif çerçeveyi eşimle birlikte yaptık. Marangozluk kısmı eşime, ölçüsü, tülü, posteri, süslemesi bana ait. Salonumda boş bir duvar vardı. O duvarıda bu şekilde doldurmayı planladık. Camdan baktığımda Eyfel kulesini izliyormuşum gibi bir görsel oldu bu. Karşısına geçip kahve içmek pek keyifli oluyor.


Sonra evimdeki değişik renklerdeki eski çerçevelerimi topladım. Bir güzel akrilik boyayla 2 kat boyadım. Birde vernikledim. Hadi bir değişiklik olsun dedim ve bulaşık teliyle kenarlarını telledim ve eskitme havası verdim. Sonra aldım elime etamini, internetteki, evimdeki kanaviçe dergisinde bulduğum figürleri işledim. Bu duvar da eskitme çerçeve köşem oldu. 


Tabi boyama yetmedi ne yapsam ne yapsam diye düşünürken gittim Eminönüne. Bu polyester çerçeveleri aldım. Tabiki yine iki kat boya ve vernik uyguladım. Birçok yerde ayna takılmış olarak görmüştüm bu çerçeveleri, ama evde aynadan bol ne var diyerekten etamin işlemeye devam ettim. Çok zevkli bir iş. Birde figürler çok zorlayıcı olmayınca, çabuk bitince iki kat zevkli oluyor.


Minik baykuşum ve minik kelebeğim.






Yukarıda görmüş olduğunuz çerçeve boy aynamın çerçevesiydi. Ayna bir tarafından çatlayınca bende tamamıyla söktüm. Tabiki yine beyaza boyadım. (Yakında kendimide beyaza boyamak istiyorum. Bu ne beyaz aşkıdır bilemedim.) ve aşağıda gördüğünüz gibi duvara boş olarak astık. Sonra çerçevelerimi içine yerleştirdik. Diğer aldığım ve boyadığım polyester objelerimi de yerleştirdik. Bir duvarımda böyle "çerçeve içinde çerçeveler" temalı bir duvar oldu.



Artık bu kadar boyama yeter gayrı. Şimdi dikiş dikme zamanıdır. İnstagramdan takip eden arkadaşlarımla bir kaban dikme etkinliği düzenledik. Rengarenk kabanlara takmış durumdayım. Bir şeker pembesi kumaş bulup hemen dikiveresim var. Arkasından şu meşhur bugundy rengi, ördekbaşı yeşil, saks mavisi renklerinde de kabanlar istiyorum. Hiç evde diktiğim kabanım yok ya o yüzden. Ayy yazık bana.  Yanı sıra Nuray hocamın ekose etkinliğini ilk ayağı olan pantolonumu ve ikinci ayağını oluşturacak etek yada elbise arayışlarımda devam ediyor. Arkadan Sevdanın divitin etkinliği başlayacak. Elimde bitirmeye çalıştığım kırlentlerim var. Allahım galiba çok işim var. Ama ben çok mutluyum. Günüm dolup taşıyor. Hiç boş kalıp kendimi dinlemiyorum, canım sıkılıyor diyemiyorum. Hobiler sen nelere kadirsin. Yaşasın hobiler, yaşasın herşeye atlayıp onu bunu yapıcam diye sağa sola saldıran ben gibiler.

SEVGİYLE, HOBİLERLE KALIN...

20 yorum:

  1. Allahın atom karıncası seniii,maşallah maşallah.Ben dedimdi sana değil mi,sen yaparsın diye.Yapmadığında bu kadar iş çıkarıyorsun,yaprığın zaman vay evdekilerin haline.Kız bu arada ikimiz de İstanbuldaymışız ya.Niyeyse ben seni hep Ankara'dasın sanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha yeni lakabımı çok sevdim. Atom karınca süper. Arada bıyle bir geliyorlar ki ne var ne yok yapıyorum. Ama bir gittilermi öldürsen beni kıpırdamak istemiyirum. Galiba yaşlanmaya başladım Sevdacım. Evet ben karşı yakadayım. Bahçelievlerde oturuyorum. Nuray hocamda beni Ankarada sanıyormuş. :))) çok öptüm canım.

      Sil
  2. Şey bir de çerçeve içinde çerçeve fikrine bayıldım,çalabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canımın içi yap tabi kız valla bayılırım. Yaptığım şeylerin beğenilmesi ve denenmesi kadar beni gururlandîran birşey yok. Tükkan senin hayatım.

      Sil
  3. Cerceve icinde cerceve gercekten super olmus,cok begendim. Neyaz asaletmis, ondandir bu duskunlugun:)) Beyaz saray olmadan rahat birakmayacaksin evi sanirim:))
    Ay bu arada dikis isinde cokmus senin. Ozaman ben tutmayayim seni, Attooommmm karinca isbasinaaaaa!!!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok asil kadınım yaaa Mevlüdem. Kendimide beyaza boyarsam bu iş tamam. :))) Evet tuttu yine anormalliğim bir sürü dikiş. Ne diyim kendime.

      Sil
  4. Ne güzel dolmuş duvarlar ohh miss :)) Dikişler benim de bekliyor malesef ne olacak benim bu halim yaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımcım. Boşluklar doldu iyi oldu. Ahh sorma kış geleli beri bende bir yavaşlama oldu. Ama haydi toparlanma zamanı çok işimiz var, bir sürü etkinlik bizi bekler kalk Aycan. :)))

      Sil
  5. Çerçevelere ince dokunuşlar,çerçeve içi çarpı işleri,beyazın asaleti her biri ayrı güzel olmuş,ellerinize sağlık Funda Hanım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hasibe hanımcım. Sizin nadide elişleriniz kadar olmasada idare eder işte. Beyaz benim içinde farklı bir güzellik. Çok öpüyorum.

      Sil
  6. İnan bu işte gerçekten ustasın aldın eline boyayı neler ürettin helal sana birde sirkelensem diyorsun valla maşallahın var emeklerine sağlık bütün objeler çok şık albenisi olan ürünler olmuş gördükçe eserlerinle gurur duy.
    Kendini boyama sözüne bayıldım tebessüm ettim :))Sen zaten beyaz hanımsın bu renk bırak eşyalarda kalsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağğğğfirullah Ayselim, yok daha usta olmadım. Ufak tefek şeyler bunlar. Beğendiğin için çok sağolasın. Beyaz hanım cümleside çok hoşuma gitti. Yüreklerimiz hep beyaz kalsın inşallah. Çok öptüm canım.

      Sil
  7. Canım benim evin her bir köşesinde senin kıpır kıpır sevgi dolu yüreğinin izi var. Ailece neşeniz huzurunuz bol olsun. Etkinlikleri okurken ben yoruldum. Ama benim enerjik arkadaşım hepsiyle başa çıkar harika işler çıkartır.Tekrar görüşmek dileğiyle kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy canım sağol arkadaşım. Cümlemiz huzur içinde yaşayalım inşallah. Evimi süslemeyi çok seviyorum. Kendi el emeğim olan şeyler benim için daha büyük değer taşıyor. Allah hepimize sağlık sıhhat versin bol bol etkinliklere katılalım. Kocaman kucaklıyorum canım.

      Sil
  8. Maşallah güzel bi saplantı. Ne güzellikler yapmış siniz öyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nilgün hanımcım. Biraz fazla saplandım galiba. Artık dikiş dikmeyi özledim. Sevgilerimle.

      Sil
  9. Maşallah bu ne hamaratlık, ne güzel işler! İnsanın çok işinin olması çok faydalı, özellikle sevdiği işler - insanı diri ve enerjik tutuyor.Saçma düşünceler vb den koruyor.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok naziksiniz. Kesinlikle katılıyorum. İşleyen demir pas tutmaz hesabı hep bir faaliyet içinde olmayı seviyorum. Umarım daha çok uzun yıllar hep birlikte faal olup paylaşımlar yaparız. Sevgilerimle.

      Sil
  10. Ben de evde yeni düzenlemeler yapıyorum. Pencereden görülen Eyfel kulesi, eskitme çerçeve fikirlerine bayıldımm.Ellerinize sağlık güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde düzenlemeler yapmayı çok seviyorum. Hazır almak değil eldeki malzemeleri değerlendirmek daha çok hoşuma gidiyor. Hem terapi oluyor hemde el emeği daha çok değer taşıyor. Tavsiye ederim. Güzel yorumunuz için teşekkür ediyorum. Sevgilerimle.

      Sil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.