31 Mayıs 2016 Salı

ÇİÇEKLİ TULUMUM ve DİĞER ÇALIŞMALARIM.

Selam sevgili arkadaşlarım. Uzuuuuuun bir duraklama dönemimden sonra tekrar burdayım. Birçoğumuzda olduğu gibi bende İnstagramın kolay yayın yapma cazibesine kapılıp biraz(birazdan birazcık daha fazla) bloğumu ihmal ettim. Mevlüde taaaaa Belçikadan beni şöyle bir silkeledi bir tehdit etti. Amaninnn dedim hemen dönüş yapmam lazım. Teşekkür ederim Mevlüdecim.  Bu arada ben birçok iş yaptım. Bütün evimin badanası yapıldı. 2 tane bir hayli kalabalık gün atlattım. Arada dikiş diktim. Düğünlere, derneklere, mevlütlere gittim.  Ayrıca bir atılım yapıp instagramda portföy çanta siparişi almaya başladım. Bakalım sizde beğenecekmisiniz.




Bu tulumun kumaşını çok severek aldım. Ama bir kalıp çıkardım üzerinde binbir tane değişiklik yapmak zorunda kaldım. Tavsiye etmeyeceğim için kalıp bilgisini hiç paylaşmıyorum.


Biraz uğraştırdı ama severek giydiğim bir tulumum oldu. Aslında temel beden kalıbını ve herhangi bir lastikli pantolon kalıbını birleştirip dikmek en kolay yoldu. Ama işte dergide görünce kapıldım birden..





Sonra bu plaj çantalarından ve yastıklardan sipariş aldım. Kızıma ve yeğenlerime diye başladığı çantalar işim haline geldi. Şimdi portföy çanta siparişi alıyorum. Hayırlısıyla  devamı nasip olsun inşallah. Çantaların üstlerindeki aplikeleri keçeden yaptım. Yastıklar için payet kumaş ve yine keçe kullandım.











Gördüğünüz gibi aslında boş durmadım. Herkese sağlıklı mutlu huzurlu günler diliyorum.  







30 yorum:

  1. ama bende o tulumu istiyorum banane ya çok güzel olmuş..
    çantalar da payetli kırlentler de ayrı güzel olmuş ellerine sağlıkkkk..
    (hala caminin ordan geçerken aklıma geliyorsun)

    YanıtlaSil
  2. Tulumunuz çok güzel olmuş ve çokda yakışmış, güle güle giyinin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Eksik olmayın. Sevgiler.

      Sil
  3. Harika çalışmalar,tebrik ederim.Tulumunuz çok şık ve de çokda yakışmış.Çantalar ayrrı ayrı şekercik olmuşlar,favorim Şapkalı kadın fügürlü çanta ellerinize sağlık gerçkten çok becerikli-başarılısınız.Affettik sizi bunları görünce helal size,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bazen böyle uzun süren duraksamalar yaşıyorum. Umarım bir daha bu kadar uzatmam. Sevgiler.

      Sil
  4. Tulumun ve diğer çalışmaların harika olmuş canım,çok emek vermişsin ama değmiş ellerine sağlık
    Sevgiler..
    https://benimisimdikis.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Esmacîm. Evet bende severek giyiyorum.

      Sil
    2. Çok sağol Esmacîm. Evet bende severek giyiyorum.

      Sil
  5. Haaaahhhhh iste soyle, gel bize bazi bazi:)))
    Aaaaa valla virusleyecegim bu instagrami. Kisin bosalan sayfiye yeri gibi oldu buralar.:)) Cicekli tulumun sahane ellerine saglik. Ama bu kadar ugrastirdigina degmis, bosver:))
    Cantalardada almis yurumussun masallah. Kiz ne guzel seyler yapmissin oyle. Hele renkler tam Funda isi olmus masallah:)) O kirpikli olanlara bayildim:) Hamarat bacim arada gel bizede goster maharetlerini.
    Oralara getirtip yoldurmayin kendinizi bana:))
    Bol musterilerin olsun insallah Fundammm. Cantada marka olacaksin bu hizla. (Caktirma instagramda portfoylerinide gordum:) Ama sirf seni merak ettigim icin gelip baktim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen var ya sen. Ben sana ne desem acaba. İnstagrama girenleri neredeyse bir kaşık suda boğacak bak bak gizliden girmiş bakmış. Seni gidi kerata. Sağol varol cicim. Tamam kızma yolma saçımı başımı yayınlarım her bir yaptıklarımı yeterki sen iste hayatım. Tulum canıma okudu ama rahat bir kıyafet oldu. Kız ben tam 8 kilo verdim. Çok pis kilo veririm haaa. Çok öpüyorum.

      Sil
    2. Ay allah kahretmesin, itiraf edeyim bari. Kilo verdigini ilk fotografta anladim ama kiskancligimdan birsey demedim. Cunku benimde vermem gereken 8 kilo var ve ben ne zaman bugun basliyorum desem deli gibi yemek yeme istegi duyuyorum:)))
      Sahane olmussun Fundam. Azimli hatunsun valla. Sapka cikariyorum...

      Sil
    3. Hehehehe tabi kızım inadım tutarsa elimden bişey kaçmaz. Yaparsın Mevlüdem. Benimde inadım tutana kadar davul gibi oldum. Neyse biraz toparladım. Teşekkürler cicim. 😘😘😘😘

      Sil
  6. Funda Hanım, ben de yazılarınızı özledim. Sizin dilinizi çok seviyorum, anlatımınız çok keyifli... Ben de, Funda Hanım artık yazı istiyorum diyeceğim, çekindim açıkçası. :) Tulumu harika olmuş, çantalardan bir ara ben de isteyeceğim sanırım :))
    Ben de blog adımı değiştirdim, ssenyokkenkaçkezkırmızırujsürdüm çok uzundu, kırmızırujlublog oldu artık.Fakat, yazılarım okuma listenizde görünmüyor olabilir, beni gfc den tamamen silip, tekrar takibe alırsanız düzelecektir.
    Sevgilerimle... (Blana K.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Blanacım ne güzel bir yorum bu. Sağol varol. Onur duydum. Bloğunun yeni adı çok güzel olmuş. Hemen gfc ye bakıyorum. Beğenilerin için çok teşekkür ederim. Çanta ne zaman istersen dikerim. Çok öpüyorum. Sevgilerimle.

      Sil
    2. Sevgili Blanacım ne güzel bir yorum bu. Sağol varol. Onur duydum. Bloğunun yeni adı çok güzel olmuş. Hemen gfc ye bakıyorum. Beğenilerin için çok teşekkür ederim. Çanta ne zaman istersen dikerim. Çok öpüyorum. Sevgilerimle.

      Sil
  7. Fundacım ellerine sağlık canım. İnstagram yayın konusunda blogerları tembelliğe itiyor. Ama maşallah ben seni ig den de takip ediyorum. Çok güzel çalışmaların var. Portföyleri de bir kaç yazıda gösterirsin artık. Detaylı fotoğraflar istiyoruz :) Hayırlı bol kazançlar dilerim. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolasın Nurtencim. Evet haklısın aslında ikisini birarada götürmek lazım ama olmuyor işte. Bir yerde tıkanıyo insan. Ayrıntılı bir portföy dikimini paylaşıcam inşallah. Güzel dileklerine amin diyorum çok öptüm.

      Sil
  8. Tatlım balım kıymetlim bu ara biraz keyifsizlik yaşıyorum bu yüzden sizleri istemeden de olsa ihmal ediyorum ama geçde olsa telafi edeceğim ....tulumunu ilk gördüğümde bayılmıştım sanda çokkk yakıştı iyiki yürüyüşlerine devam etmişin fıstık gibisin ....çantaların kırlentlerin herbirinde emek kokuyor fazlasıyla uğraş var maşallah sana canımm ellerin kolların dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim güzel arkadaşım inşallah çok önemli değildir. Çabuk atlatırsın. Gülen yüzün solmasın. Güzel yorumun için teşekkür ederim. Çpk öptüm canım. 😘😘😘

      Sil
  9. Funda hanım bana a beklerim görmenizi istediğim bir elbisem var ilginizi çeker belki bir notalji olsun , sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Kıız,ben bu yayını görmemişim ya.Ouww diyorum,kız acayip işler yapmışsın bir de aşırı derecede sosyalleşmişsin.Ben sana boşuna Atom Karınca demiyorum yaniiiii.Ha bu arada,geldi senin elbise 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol hayatım. Beğendiğine sevindim. Çok öpüyorum.

      Sil
  11. Ellerine sağlık canım, instagramda da severek takip ediyorum. Çantaların bir harika, devam et yolunda başarılar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol Neclacım. İnşallah başka modellerimde olacak. Çok öptüm.

      Sil
  12. Çalışmalar çok güzel. En çok da kedili çantaya bayıldım. Ellerine sağlık. <3

    Kendisi de bir süredir bloğunu ihmal eden biri olarak ben deyorum ki gel beraber bloğunu ihmal edengiller grubu kurup oyrovisyonlara gatılalım?! Olma mı? ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım. Bu grup fikri iyi geldi olur valla 😄😄😄

      Sil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.