21 Şubat 2016 Pazar

NELER YAPIYORUM?

İyi pazarlar Sevgili arkadaşlar. Öncelikle canım ülkemde meydana gelen ve ardı arkası kesilmeyen, kahreden olaylardan dolayı çok üzgün olduğumu belirtmek isterim. Şehitlerimize Allahtan rahmet, ailelerine de sabır selamet diliyorum. Elimizden birşey gelmiyor malesef. Bir an önce bu olayların bitmesi için canı yürekten dua ediyorum. Rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah.
Bugün Mevlüdeciğimin düzenlediği kaban manto etkinliği için yeşil kaşe kumaşımı nihayet  biçtim. Provasını yaptım. Kabanımın modeli budur.





Kabanın yanısıra birde bluz dikiyorum. Instagramda bluz etkinliği düzenledim. Seçtiğim bluz modelim ve kumaşım aşağıda yer alıyor. 






Tabi önce Mevlüdenin etkinliği için kolları sıvadım. Şubat bitmeden bir an önce kabanı bitirip fotoyu yollamam lazım. Taaaa oralardan yetişir oyar gözümü valla :))) Sonrada Ayselin Ceket etkinliği başlayacak. Hepinize kolay gelsin arkadaşlar. 



22 yorum:

  1. Kız renkli kişilik,bayıldım ikisine de,almam dikerim diyosuunn,helal sana bacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen dediğin gibi bacım çok nadir hazır alırım. Dikebilsem ayakkabılarımı bile kendim dikecem ama olmuyor. Tüketim toplumunda azınlık olmak hoşuma gidiyor. :)))

      Sil
  2. Seçtiğin kumaşların rengine hasta oldum bayılırım canlı renklere ama kendime çoğunlukla klasik tonlar seçerim ama bende tarzımın dışına çıkacağım sende ve başka yerde gördüğümde neden dikmiyorum ki diyorum . Ülkemizin durumu malum hepimizin içi yanıyor düzelecek gibi değil azıcıkda olsa umudum vardı onuda yitirdim :(
    Dün bende bluzumu biçtim birleştirdim makina işi kaldı inş. yakında sonlandırıp DM den sana yollarım .
    Kolay gelsin cancağızım elin kuş işin güzell olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ayselcim rengarenk kumaşlar tenine çok yakışir. Valla en yakında hemen dene derim. Şöyle renkli bir kaban bekliyorum bak. Güzel dileklerin ve güzel yorumun için sağolasın bitanem.

      Sil
  3. Fundaaa kolay gelsinnn,ben niye senin yayınını göremedim anlamadım Ayselin sayfasında yandaki sütundan gördüm yeni yayın paylaştığını...Kabanın rengi ne güzel,hem de hazırla aynı rengi de bulmuşsun,pratik dikişteki kalıptan heralde...bluzun da pek güzel görünüyor,hadi bakalım bu hafta hareket bol demektir :)) öpüyorum senii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa bilemedim valla hocam. Niye görünmedim acep. Kabanımın rengi başta beni tereddüte düşürdü, ama sonra bende çok sevdim. Evet pratik dikişteki kalıp. Yakayıda başka bir kalıptan çıkardım. Bi çabuk bitiririm inşallah. Bende çok öpüyorum.

      Sil
  4. Hahahhahahahaha oymak ne kelime, oyduktan sonra kargalara yem ederim birde:)))
    Bayiliyorum senin bu renklerine Fundam yaa!!!
    Ama kaban renginde pisti olacagiz haberin ola! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi bildim ben başıma geleceği ondan elimi çabuk tutayım dedim. Ecelime susamadım ben. Allah muhafaza. Kızım ammada korkutmuşsun bizi beeee. Kocamdan tırsmıyom ben bu kadar. :))) Ay pişti olalım hayatım benim için hiçbir mahsuru yok. Giyeriz kardeş kardeş kız. Çok öptüm canım.

      Sil
    2. Ayyy hahahhaaa hala kahkaha atiyorum:)) Amma guldum sabah sabah:)
      Hayir ne dedim de bu kadar korktunuz ki? Tek tek isim saydirmayin dedim, hepiniz gelin dedim, gelmezseniz gelir bulurum dedim, zorla cekistiririm etkinlige katilmaniz icin dedim, baska ne dedim ki? ( Iki kasinin ortasilarindan vurmadigin kalmis, daha ne diyeceksin. :(
      Kizzz koca kisilerinden korkulmazzzz, onlar sevilirrrr, onlar gaza getirilirrrr, onlara istediklerin yaptirilir, ama onlardan korkulmazzz:)))

      Sil
    3. Acaba daha ne diyeceksin. Geçenlerde bir bluz için parisi yaktın, Belçikadaki insanları katlettin hatırlatırım. Ayyy korkmıyımda ne yapayım acaba.? Kız yok latife ettim evin delisi benim, zavallı kocacığımın sesi soluğu çıkmaz, karışmaz ayyy yazık kız. Dediğimi yapmazsa kafasını ısırırım falan böyle bir deliyim yani. Allah herkese hayırlı eşler nasip etsin. Kocakarı duamıda yaptım. İyi oldu. :))))

      Sil
    4. Acaba daha ne diyeceksin. Geçenlerde bir bluz için parisi yaktın, Belçikadaki insanları katlettin hatırlatırım. Ayyy korkmıyımda ne yapayım acaba.? Kız yok latife ettim evin delisi benim, zavallı kocacığımın sesi soluğu çıkmaz, karışmaz ayyy yazık kız. Dediğimi yapmazsa kafasını ısırırım falan böyle bir deliyim yani. Allah herkese hayırlı eşler nasip etsin. Kocakarı duamıda yaptım. İyi oldu. :))))

      Sil
    5. Heee bak onlari unutmusum :))

      Sil
  5. dikiş dikmek büyük yetenek bence ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim. Dikiş dikmek benim için terapi, sevgi, bağımlılık, olmazsa olmazım, hayatımın bir parçası da diyebiliriz.

      Sil
  6. Çalışkan arkadaşım benim kolay gelsin. Modellerinde kumaşlarında çok güzel cıvıl cıvıl...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Şebnemcim.Geçen hafta dikemedim, yoğun bir hafta geçirdim. Bu hafta bitiricem inşallah. Çok öptüm canım.

      Sil
  7. Kabanın rengine bayıldımm!! Merakla bekliyorum bitmiş halini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bir an önce bitirmek istiyorum, lakin kısmet olmuyor. :((((

      Sil
  8. Kumaşlara, renklere bayıldım ! Marifetlerine, hayat enerjine 41 kere maşallah! Kolay gelsin canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bu yorum enerjime enerji kattı. Çok öpüyorum.

      Sil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.