8 Mayıs 2017 Pazartesi

SİYAH ASİMETRİK TUNİĞİM

Selam sevgili arkadaşlarım. Mutlu bir pazartesi, mutlu bir hafta başlangıcı ve peşinden gelen mutlu günleriniz olsun. 😄
Daha önce instagramda yayınladığım siyah asimetrik tuniğimi nihayet burada da yayınlıyorum. Oğlum bilgisayarın kasasını parça pinçik edip, her bir parçasını tek tek elden geçirme operasyonuna başlayınca bende yayınımı yapamadım tabi. Cep telefonundan yayın hazırlamak da oldukça zor oluyor. Neyse bilgisayar toplandı bende yayınımı yapabilme özgürlüğüne kavuştum.


Efendiiiiim!!! şu altta gördüğünüz "asimetrik tuniği ben diktim, varmı benim gibi asimetrik tunik diken" edasıyla poz verdiğim meşhur tuniğim yer alıyor.



Kendilerini ince bir trikodan diktim. Her zaman kullandığım beden kalıbımı kullandım.



Arkasını öne oranla daha uzun kestim.



Ön kısımda ise kendimce bir hareket  yaratmak istedim. Yan dikişten içeri,  kalça hizasından ön ortasına doğru 10cm. kadar işaretleyip kafama göre aşağı doğru bir kavis çizdim. Kumaş esnek olduğu için direk kenarları içeri kıvırdım ve makine dikişi geçtim. Tabi esnek olmayan bir kumaşta bu kavisli kısımları biye ile temizlemek zorundayız. Ama napıyoruz, uyanık davranıp böyle modelleri esnek kumaşla çalışıyoruz.


Bu kadar fotoğraf yetmedi. Eve gelincede ben devam ettim. Çünki kolyemi çıkarıp birde choker ile denedim. Onuda beğendim.


Sağlıklı mutlu günler dilerim.

10 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. OOoooooo aman efendim kimleri goruyoruz. Ne yapsak ayaginiza kul mu doksek, gozunuze kil mi islasak ne yapsak bilemedim ki?:))
    Allah razi olsun su asimetrik tunikten:))
    Senden baska kim dikebilirmis ki asimetrik, veeerr pozunu, verrrr coskuyu:)) Sahanesin, ellerine saglik vede guzel gunlerde kullan. Cok CHIC!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler cicim. Burdayım burdayım gözüme ayağıma kil kül dökme şekerim. Sanatcılar biraz kaprisli olur. Öyle çok görünürsem yüzüm eskiyebilir. O bakımdan yaniii :)))

      Sil
  4. Harikasın bebeğim tunik de sen de ellerine sağlık güzel günlerde kullan ;))

    YanıtlaSil
  5. Tatlıcım modelin yıkılıyoo ne de yakışmış üzerine eline emeğine sağlık her karen çok güzel iyi günlerde giyesin... nolurrr arayı uzatma gel böyle hani dikiş postu olmasa bile çiçek böcek doğa manzara ne olursa yayınla kocamann öpüldün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselim sağol bitanem. Arayı uzatmamaya çalışıyorum balım. Şimdi bi etek diktim onun yayınını yapıcam inşallah. Sağlıcakla kal. Çok öptüm.

      Sil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.