9 Aralık 2015 Çarşamba

ŞİPŞAK MAVİ ETEĞİM.

Selam arkadaşlar. Geçenlerde arkadaşlarımızla yıllardan beri yaptığımız günümüz vardı. Dolabımı açtım, bu olmaz, bunu giydim, bunu giyecek psikolojide değilim, bu dar gelir diyerek bir dağ yığını halini alan kıyafetlerimle bir müddet bakıştım durdum. Aldı beni bir ne giyeceğim telaşı. Durdum durdum 1 gün kala ne giysem diye düşünmeye başladım. Baktım olacak gibi değil, hemen kumaş çıkınımı karıştırdım. Ne zamandır gözüme kestirdiğim ama bir türlü elimin dikmeye uzanamadığı mavi jarse  içi pamuklu çok güzel bir kumaşım vardı. Birde kalıbından emin olduğum ve modelini çok sevdiğim bir etek kalıbım vardı. İşte dedim birbirleri için biçilmiş kaftanlar.



Burda klasikler 2014/01 sayılı dergideki bu etek kalıbı çok güzel arkadaşlar. Kesinlikle tavsiye ederim. Maksi etek sevenler için çok hoş bir model.


Etek iki parçadan oluşuyor. Hemen masanın üzerine kumaşımı yaydım. Bir güzel biçtim. Kalıptan emin olduğum için sadece iğneleyip makinelerini çektim. Kumaşım esnek bir kumaş olduğu içinde fermuar kullanmadım. Belini içine kıvırıp bir lastik geçirdim. Etek uçlarınıda öylece bıraktım. Çünkü atmayan bir kumaş. Böyle kumaşa can kurban.



Üzerine vazgeçilmezim siyah boğazlı kazak, deri ceket, eteğin altına bot tamamdır. Bir günde biçip dikip ertesi gün gidiğim eteğim bu arkadaşlar. Nuray hocamın ekose şenliğinde yine bu kalıpla ama yünlü kumaştan bir etek dikmek istiyorum. Tabi bu sefer belde çalışıcaz, fermuarda. Yünlü kumaş jarse gibi değil, biraz daha şımarık. Dolabımda hiç kıyafetim yok ya zavallı ben apar topar diktim bu eteği. Yeni projelerde görüşmek üzere.

Sevgiyle ve muhabbetle kalın.

24 yorum:

  1. Hahahaaa,vah zavalı arkadaşım,yok tebi dolapta bir şey.Yeni cici istemiş senin vanın,çok da iyi olmuş.Yakışıyor sana bu tarz.Güle güle kullan Fundacığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaktırma, bahaneyle bir eteğim daha oldu. Bide dikiş biliyoruz aman bir giydiğimizi bir daha giymiyoruz havalarımızda var. Artist olcam sanki. Güzel dileklerin için sağol Sevdacım. Çok öptüm.

      Sil
  2. Ah Fundacığım demek giyeceğin bir şey yoktu,tüh tüh çok üzüldüm....Ya bu nasıl bir şeydir ,şaka bir yana inanıyorum sana ..enerjisizlik midir nedir bazen gerçekten bulamıyoruz,ne oluyor anlamıyorum...Onu giy yakışmıyor,bunu giy yakışmıyor,sonra da giyecek bir şeyim yok demeye başlıyoruz...Canım güle güle giy,enerjin bol olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hocam yaaaa çok mutsuzum, çok kıyafetsizim, bütün kıyafetlerimi giymişim. Bu yükün altında daha fazla ezilmeye gücüm yok. Bilen bilmeyende cidden birşey var zannedicek. Dikesim gelmiş benim hocam, kahve bahane. Çooook kucaklıyorum.

      Sil
    2. Senin etek etkinliğinde diktiğim etekleri birer kere giydim ancak,hatta birini hiç giymedim,ne olacak bu halimiz bilmem kiii

      Sil
    3. Çekilir dert değil hocam, eteklerimizi kargoyla birbirimize gönderip değiş tokuşmu yapsak ayyy bir çözüm ayol bu ne çaresizlik. :)))))

      Sil
  3. Kizzz kiyamam yaa, hatirlat cuma gunu cami kapisinda mendil acayim senin icin:)) ( bizim buyukler oyle derdi bu gibi durumlarda)
    Neyseki kumasin varmis, yoksa dedim acele kargoyla kumas yollayayim, arkadasim kiyafetsiz kalmi:)))
    Cok guldum okurken (cunku seni o dalbin basinda yuz ifadene varana kadar hayal ettim:))
    Ama iyikide bulamamissin birsey, bak sahane bir etegin oldu iste. Guzel "gun"lerde kullan hayatim.
    Bu arada fistik gibisin hee!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma cicim sorma derdim çoktur hangisine yanayım. Sen ne diyorsun, giyilmedik kıyafet kalmamış ben ne yapıcam şimdi. Ama hayal gücün iyi çalışıyor hakket dolabın başında burnumdan buhar çıkıyordu. Tövbe tövbe, Allahım sen devasız dert verme şaka yapıyoruz Allahım. :))) Çok öptüm Mevlüt.

      Sil
  4. Aynen buna benzer bir kombin vardı aklımda. Ana benim deri ceketimde yoktu.,öncelikle onu diktim. Şimdi sıra geldi ekose maksi etek dikmeye. Hatta olmadı ben birde içine siyah bir kazak da dikersem tam olacak. Yani be olacak bilmem bizim bu kıyafet sorunsalımız:))) gördüğün gibi giyecek hiç bişeyimiz yok:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dik hayatım sana dahada çok yakışır. Bu kıyafet sorunuyla nasıl baş edecez bende bilmiyorum. Allah yardımcımız olsun. :)))

      Sil
  5. Becerikli hatunsun vesselam. Dolapta hiç kıyafetim kalmadı diye !!!! avm avm dolaşıp yığınla para ödemiyoruz. O halde bu da bizim zaafımız. zararsız.:))) Harikasın canım. Ellerine sağlık hep böyle mutlu günlerin olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımcım. Bütün blogger arkadaşlarımız marifetli maşallah. Evet bencede böyle zaaflarımız hep olsun. arada bazı kopmalar yaşasamda dikiş benim için başka bir zaaf. Sevgiyle kal.

      Sil
  6. Maviyi size çok yakıştırıyorum etek bir harika eee renk güzel, model güzel, manken hepsinden güzel daha ne olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımcım. Bende mavini her tonunu severim. Aslında bütün renkleri severim. Güzel bakan gözlerine sağlık.

      Sil
  7. Ne güzel canım sıkılınca kendime istediğim gibi kıyafet dikeyim demek bunu bende yapmayı çok isterdim birde öyle kolaymış gibi anlatıyorsunuz ki insanın hemen yapıveresi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sema hanımcım inanın dikiş sandığınız kadar zor bir iş değil. Bazı temel teknikleri öğrendikten sonra ve sabrınızda varsa olmayacak bir iş değil. İnternette dikiş videolarından bile kolaylıkla öğrenebilirsiniz. Sevgilerimle.

      Sil
  8. Etekte kombinde çok hoş olmuş. Tüketim çılgınlığı sayılmaz bu YAŞASIN ÜRETİM ÇILGINLIĞI. Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuna kadar katılıyorum. Yaşasın bizim gibi üreten kadınlar, çok öpüyorum, sağolun.

      Sil
  9. Keşke modelin kalıbı bende de olsaydı aynısının dizaltı boyunu dikmeyi çokk isterdim vee eteğin süperr sen süperr daha ne olsun hamarat arkadaşım maşallah diyorum .Tüm güzellikler seninle olsun öptm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselcim kaç beden giyiyorsan, yaz, çıkarıp adresine postalıyayım istersen. Elime yapışmaz. Bana adresini ve bedenini ister buradan, (yayınlamam) ister instagramdan özel gönder çıkarayım kalıbı arkadaşım. Bütün güzellikler hepimizin olsun canım sağolasın.

      Sil
  10. Yakıştırmışsın ne diyeyim, çok güzel olmuş arkadaşım. İyi günlerde giy. Ve evet dolaplar dolup taşsa da giyecek hemen hiç bir şeyimiz yoktur maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın arkadaşcım. Aman bir zevkimiz dikiş dikmek, taşsın dolaplar. Giyemediklerimi, dar gelenleri yada bol gelenleri arkadaşlarımla paylaşıyorum. Valla havada kapıyorlar, çokda mutlu oluyorlar. Allah bize sağlık, sıhhat versin, hem dikelim, hem paylaşalım. Çok öptüm.

      Sil
  11. Süper süper süper. Renk de kumaşın dokusu da çok güzel gitmiş bu modele. Ayrıca Kombin de çok başarılı. Maşallah diyorum size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende bu rengi ve modeli çok seviyorum. Beğeniniz için teşekkür ederim. Çok öpüyorum.

      Sil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.