11 Mart 2015 Çarşamba

KAHVERENGİ KROKODİL YELEĞİM VE MEŞHUR OLAN ETEK :)

Merhaba Sevgili Arkadaşlar. Bu aralar bir görünüp, bir kayboluyorum. Neredeyse bütün zamanım kızımın voleybol maçlarına, antremanlarına gitmekle geçiyor. İlçe ve İl maçları bitti. Şimdi Türkiye minik yıldızlar şampiyonluğu için hazırlanıyorlar. Kısmetse pazar günü İzmite gideceğiz. Hayırlısı inşallah. Bu arada boş bir zaman dilim buldum ve hemen daha önce biçtiğim yeleğimi bitirdim. Tabi onu tek başına bırakacak değildim. Bloglar arası çok meşhur olan ve dikmeyenin dayak yediği etekten tabiki bende diktim.



Eteğimin kumaşı ince süet. Yıllardan beri kumaş stoğumda duran ve bir türlü kendisine sıra gelemeyen bu zavallıyı bu sefer değerlendirdim. Burda dergisi 2015 Ocak 108 nolu model. Kalıp gayet güzel yalnız etek ucunda bir problem var. Asimetrik bir model aslında ama etek ucunun anormal duruşundan dolayı düzeltmek zorunda kaldım. böyle birşey çıktı ortaya.



  Fındık rengi botlarımız, çantamız ve kemerimizle tamamladık. Burada açıktan koyuya kahvenin tonlarını kullanarak bir kombin yapmak istedim.


 Yeleğimin kumaşı ise timsah derisi gibi kabartmalı ilginç bir kumaş. Cumartesi pazarından bulmuştum. İki ön parçayı kestim, arkası için evdeki kahverengi derimi kullandım. Bütün kenarları ve kol evlerini kendi hazırladığım deri biye ile çevirdim. Kumaşın dokusu oldukça sert olduğu için beni zorladı, bu yüzden yelek cep çalışamadım. 10*4 cm iki deri parça hazırladım, tersinden makinesini çektim, çevirdim ve yeleğin bedenine diktim. Çakma yelek cep oldu yani :))) Deri dikişindeki en büyük yardımcım teflon ayağımı yine övmeden geçemeyeceğim.




BAŞKA BİR PROJEDE GÖRÜŞMEK ÜZERE SAĞLIKLA KALIN.

25 yorum:

  1. Çok hoş olmuş Fundacığım,kombinine de bayıldım,renkler de harika...demek dikmeyeni dövüyorlar, çok güldüm valla.. :)) ben de çok beğeniyorum o eteği,ve benim de pudra rengi süet kumaşım var ,giyimi rahat olur mu merak ettim,buralar çok rüzgarlı çünkü...İyi günlerde giy,küçük hanıma da başarılar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hocam, dövüyorlar vallahi. Aslında herkese bıkkınlık geldi bu modelden ama ben yinede diktim. Herkeste farklı durur. Tavsiye ederim sizde dikin, öyle rüzgarda açılacak bir anvelop değil, geniş bir şekilde üst üste geliyor parçalar tehlike yok yani. Güzel dilekleriniz için ve beğeniniz için çooook teşekkür ederim. Çok sevgilerimle.

      Sil
  2. Ay ay ne güzel pozlar bunlar ! Mutlulukla giyin, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy sahiden pek bi havalı poz vermişim. Resmen havalanmışım. :))) Sevgiler ve teşekkürler.

      Sil
  3. Ellerinize sağlık, gene deriler, kahveler, yelekler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni bu sene deriler çarptı heralde Begüm hanımcığım. Yelek hastalığıda Sevgili hocamızdan bulaştı. İyiki de bulaştı. :)) Çook öpüyorum.

      Sil
  4. Ama dikiş başarımın sonucu dermiş gibi asaletli bir duruş sergilemişsiniz Funda hanımcım. mutluluğunuz her halinizden belli. Maşallah size. Okuldan öğretmen arkadaşımda sizi takip ediyor bu arada. O da bir dikişsevdalısı ama blogu yok. Selam söyliyeyim. Sizin de güzel dikimlerinizden yararlanıyor. ben de diyordum hatta ne yalan söyliyeyim kaçırdım mı diye g+dan bakıyordum derin bir sessizlik var Funda hanımda diyordum. derken bu sessizlik bir sevinç çığlığına dönüşmüş. Ne güzel de dikmişsiniz. Kızınızın başarısını da alkışlıyorum.Ona bol bol başarılar ve öpüyorum onu. Gelelim diktiklerinize. Kumaş güzel, model güzel, dikim güzel, hatun güzel=GÜZELLİK . Bravo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlı Nilgün hanımcığım, ben böyle güzel yorumlar aldıkça mutlu olmazmıyım? Hele arkadaşlarınızın da takip ettiklerini duymak beni çok mutlu etti. Hepsine canı gönülden sevgilerimi ve selamlarımı sunuyorum. Beğeniniz, güzel iltifatlarınız ve dilekleriniz için ayrıca teşekkür ediyorum. Güzel bakan gözlerinize sağlık. Kucak dolusu sevgilerimle.

      Sil
  5. Bak iste soylemesen ceplerin cakma oldugu anlasilmayacakti :)
    Ama gercekten cok guzel olmus yelegin.
    Etege hic lafim yok zaten, o basli basina bir unlu:))
    Evet etek ucunun oyle sacma inmesi duzeltme gerektiriyordu.
    Guzel gunlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh keşke söylemeseydim çakma cepleri acayip havam olurdu. beğendiğiniz için çok teşekkür ederim. Hep birlikte güzel günlerde giyelim:)))

      Sil
  6. Yeleğinizin kumaşına bayıldım :) Etekte yelekte harika olmuş , önemli olanı size yakışmış. Bu etekleri bende seviyorum ama hiç yakışmıyor o yüzden yapamıyorum . Ellerinize saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kumaş banada çok farklı gelmişti. Çok beğenerek aldım. Sağolun. Ama neden kendinize haksızlık ediyorsunuz. Bu öyle bir etek ki kısa boyluyada yakışıyor. Uzun boyluyada Kiloluyada yakışıyor, zayıfada. Bence sizde hemen bir tane dikin ve yayınlayın. Sevgilerimle.

      Sil
  7. Ben de yapmak istiyorum bu etekten ama sanırım yazlık kumaştan yapıcam artık malum bahar geldi :)) Çok güzel bir model size de çok yakışmış ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapın Aycan hanım çok rahat bir model, yazlık kumaştan da çok güzel olur. Şimdiden güle güle giyin. Sevgilerimle.

      Sil
    2. Yapın Aycan hanım çok rahat bir model, yazlık kumaştan da çok güzel olur. Şimdiden güle güle giyin. Sevgilerimle.

      Sil
  8. Ben iki parçaya da tek kelimeyle bayıldım. Yinede siz o eteği bir de koyu renk bir kot gömlekle kombinlemenizi tavsiye etmeden geçemeyeceğim. Çünkü o renge ve o dokuya en yakışan renk jean tonları.bu arada hem yeleği hem eteği çok çok ama çok kıskandım. KEŞKE BENİM OLSAA:))

    YanıtlaSil
  9. Kombin öneriniz harika. Daha spor bir görüntü için ideal olur. Birgünde o şekilde kombinlerim. Beğendiğiniz için teşekkür ederim ve hemen kargoyla size göndereyim. Koptum gülmekten. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Kombin öneriniz harika. Daha spor bir görüntü için ideal olur. Birgünde o şekilde kombinlerim. Beğendiğiniz için teşekkür ederim ve hemen kargoyla size göndereyim. Koptum gülmekten. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  11. ikisi de çok çok şık, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,Sevgilerimle.

      Sil
    2. Teşekkür ederim,Sevgilerimle.

      Sil
  12. Funda hanım çok şık bir ikili olmuş ellerinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkür ederim, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  14. buna ba-yıl-dım! gerçekten harikaymış . ellerinize sağlık diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende size bayıldım. Çok teşekkür ederim.

      Sil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.