11 Şubat 2015 Çarşamba

Etkinlik Eteklerim ortaya çıkmaya başlıyor...

Selam sevgili arkadaşlar. Bugün sabahtan akşam üstüne kadar evimi temizledim, pazara çıktım, alışverişe çıktım, yemek yaptım, misafir ağırladım ve tam bittim derken, Dikiş aşkım ortaya çıktı ve kumaşlarıma saldırdım. Daha önce kalıplarını hazırladığım ve bu yazımda teknik çizimlerini ve kumaşları paylaştığım etkinlik eteklerimi kestim, prova yaptım. Dikmeye geçmeden hemen paylaşmak istedim.


                     
                       Yukarıda gece flaşlı olarak çektiğim için fotoğraf parlamış. Altta başka bir köşeden                                       flaşsız çekim var.


                                  Yine altta kardeşimle eteğimi incelerken oğlum çekti bu resmi.



                    Diğer eteğim iki renk yeşil deriden oluşuyor. Üçgen parçaları var. Prova tamam. Hemen                       dikilip kombinlenmeyi bekliyor.

  

Aaaaaa neredeyse unutuyordum. Saçlarımı da boyattım. Ama bu işi dün yapmıştım. Yeni rengi nasıl? En yakında eteklerimi bitirip hemen chanel ceket için çalışmaya başlamam lazım. Bana bolca kolay gelsin. Mutlu günler diliyorum.

SEVGİLERİMLE....



20 yorum:

  1. Maşallah SubhanAllah böyle şeyler paylaşıldığında nazar değecek diye korkuyorum. Harikasınız. Bol bol kolay gelsin saç renginize bayıldım en sevdiğim favori renk. Çok çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin içten yüreğinizle söylediğiniz maşallah subhanallah cümlemizi nazardan korur evelallah. Ağzınıza yüreğinize sağlık. ve beğenileriniz için çok teşekkür ederim Şebnem hanımcığım. Çok öptüm.

      Sil
  2. Bayılırım kızıl renge ama ben de güzel durmuyor size çok yakışmıştır eminim yeşil eteği dört gözle bekliyorum kolay gelsin size ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Aycan hanım, Banada kîzıldan başka renk yakışmıyor. Ten rengiyle alakalı herhalde. Eteklerimi en çabuk şekilde bitireceğim. Sevgilerimle...

      Sil
  3. Günaydınnn,Funda ben de maşallah diyorum,soğuktan buruşuğum açılmıyor ki dikiş dikeyim,kumaşlara öyle bakıp duruyorum.Yeşil olanın renkleri şahane duruyor,bayıldım ona,tam da bulmuşsun istediğin gibi.Saçlar da çok güzel ,benim de favorim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın hocam, bu soğukta gününüz sıcacık geçsin. İnşallah hasta olmadan atlatalım soğukları. Bende yeşil deriye bayıldım.Umarım dikincede güzel durur. Yıllardır kızılın her tonunu kullandım. Bu seferki biraz daha kırmızı. Sevgilerimle.

      Sil
  4. etek çok hoş elinize sağlık. saç rengi harika.. bende istiyorum o renkten ama çilli tavuk olduğum için kınalı yapıncak oluyorum :D :D
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kerime hanım çok sevimlisiniz. Çilli tavuk benzetmesine çok güldüm. Sevgilerimle...

      Sil
  5. merakla bekliyorum :) şimdiden çok hoş görünüyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende çok merak ediyorum, anki fena durmadı üstümde ama bakalım. Sevgilerimle...

      Sil
  6. Eteklerinde tarzını çok sevdim elinize sağlık. Saçlarda harika . Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Etekler birbirinden güzel, bayıldım. bitmiş hallerini bekliyorum. Ayrıca saç rengi de cok güzel. Güle gül e kullan. :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğendiğinize memnun oldum. Bir an önce bitirmek istiyorum. Hızlanmam lazım, sevgilerimle.

      Sil
  8. Ayyyy ne güzel ne güzel, çok şık etekler yapmaya başlamışsınız. Bayıldım. Tam tasarım işi olmuş. Harikasınız. Bu arada hızınıza da yetişemedim, neler neler yapmışsınız öyle, maşallah size. Ayrıca saç renginiz de çok güzel olmuş. Yakışırrrr:))Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim ama tamamen benim tasarımım değil. Burda dergisinden yararlanıp kalıp ve kumaş üzerinde oynama yaptım. Ama bu haliyle beğenilmesi çok hoşuma gitti. Saçım konusundada kararsızdım, acaba çok kırmızımı oldu diye düşündüm. Ama olumlu yorumlar sayesinde bu endişemde sona erdi. ve sizin hızınız ve marifetlerinizin yanında benimkinin lafı bile olmaz. Çooook kocaman sevgilerimle.

      Sil
  9. O yeşil eteğe bayıldım ama, aynı renk kumaşlardan alıp dikerim şimdiden söyleyeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay dikin, yeterki siz dikin. Bayılırım. Diktiğim modellerin, tarzımın beğenilmesi kadar beni mutlu eden birşey yok. Kumaş bulamazsanız ben eteği küçültüp size göndereyim. Canım yaaaa :))))

      Sil
  10. Eteklere de saç renginize de bayıldım.hele yeşil etek Çok şahane gözüküyor kombin bekliyoruz saçlar ve yeşil etek muhteşem olacaktır :))

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim, Mehtap hanımcığım bugün yeşili yayınlayacağım inşallah.

    YanıtlaSil

Yorumunuz Başarıyla Alınmıştır.